• Anonym (lite genant)

Stånd i bastun

I helgen så badade jag och min fru bastu ihop med henned vännina, har aldrig sett henne naken förut, var väl inget konstigt med det egentligen men jag kände att jag höll på att få stånd när jag såg dessa kvinnor nakna. Inte så att jag fick världens ribba ....men upp ville den......lite pinsamt kan jag tycka...min fru sa att det gjorde inget, men hur skulle ni tjejer uppleva det om ni hade varit med om detta?

• Svar på tråden Stånd i bastun
  • jfsebastian
    önskas3 skrev 2010-10-18 09:05:40 följande:
    Hahahahaha................................... ja så är det nog. Vet dock inte själv hur det är?! Cool
    Inte jag heller.....
  • Anonym (Zidane)

Hur lyckas man få sin frus väninna att basta naken tillsammans?

• Anonym (blyg och pinsam)
    Anonym (Meee) skrev 2010-10-17 23:46:29 följande:
    Tolkar det mer som personerna är blyga.
    Eller att man skäms för den lille ... inte så stor när den är slak, och pinsamt om den ställer sig upp. "XX´s man har en jävligt liten, stackars henne, hoppas hon får ordenglitt någon annan stans."
  • Doktorn
    Anonym (Zidane) skrev 2012-06-21 18:19:19 följande:
    Hur lyckas man få sin frus väninna att basta naken tillsammans?
    Både hon och frugan är rätt öppna om nakenhet och sådant.
    Av alla misslyckander är den här den besvikaste!
  • engdahl
    Anonym (Meee) skrev 2010-10-17 15:22:15 följande:
    Jag hade som tjej blivit både smickrad och lite småkåt om en man som inte är maken hade fått stånt  i en sån situation.
    Härligt...en sån situation man kan drömma om...frun och en av hennes väninnor nakna i bastun...  :)
  • fredde696

Härligt, vi har också bastat nakna med grannpar och kompisar. Ganska spännande känsla.

• Anonym (Sot)

Som väninna hade jag blivit smickrad, men kanske obekväm för fruns skull. Som fru hade jag blivit svartsjuk, även om jag nog inte hade låtsas om det.

• Anonym

Tycker hela grejen att sitta naken i en bastu tillsammans med någon annan än/utöver sin partner känns mycket olustig. Jag skulle inte visa mig naken för någon annan än min man och han känner likadant. 

Sen beror det ju på vad du tänkte när du fick stånd. Om det bara var av själva grejjen med två nakna kvinnor och du själv är det väl ganska oskyldigt, men om det var av att just se din frus vännina naken och få tankar om henne känns det inte alls okej.

I vilket fall hade jag som fru känt mig väldigt olustig, men om hon gick med på att även vänninan fick sitta i bastun naken så bryr hon sig nog inte så mycket om att du fick stånd. Vilket hon ju också säger.

• Tom Bo

Har bastat mixat många gånger.
    Har lyckats undvika att få stånd när det inte passar.
    Har tagit många svalkande duschar.

• C och A

Att sitta med fullt stånd i bastun skulle nog bli pinsammt fast att den växer lite är rätt naturligt och kan vara eggande.
    Själv har jag varit med om att andra Q t ex i badhus särat på benen lit för att visa även det kan vara utmanande. Fast det har vare sig jag eller mina väninnor gjort när min man varit med i bastun haha 

• fredde696

Vi  har varit i Tyskland på en stor offentlig badanläggning, där var det gemensam relax med olika typer av bastu och bad. Alla var nakna där, bytte om och duschade tillsammans. Det kändes lite konstigt ibörjan men var helt normalt efter en stund. Såg inga stånd där men lite spännande var det iaf med alla nakna kroppar.

Svar på tråden Stånd i bastun