• Anonym (lite genant)

Stånd i bastun

I helgen så badade jag och min fru bastu ihop med henned vännina, har aldrig sett henne naken förut, var väl inget konstigt med det egentligen men jag kände att jag höll på att få stånd när jag såg dessa kvinnor nakna. Inte så att jag fick världens ribba ....men upp ville den......lite pinsamt kan jag tycka...min fru sa att det gjorde inget, men hur skulle ni tjejer uppleva det om ni hade varit med om detta?

• Svar på tråden Stånd i bastun
  • Anonym (:-))

Jag skulle bli smickrad... hehe! Men det är väl naturligt att som man få stånd när man ser en snygg naken kvinna? Det tror jag är vanligt. Absolut inget att skämmas för, tycker dessutom du har en klok fru som inte tyckte det gjorde något.

• Rikard

Har badat mycket naken med både kända och främmande kvinnor i sjöar, hav och bastu men ALDRIG har jag fått stånd och heller aldrig sett någon annan man få stånd i dessa situationer.
    De kanske har gått iväg om de har känt hur det börjat "rycka i baguetten". 

• Anonym
    Anonym (lite genant) skrev 2010-10-11 15:26:19 följande:
    I helgen så badade jag och min fru bastu ihop med henned vännina, har aldrig sett henne naken förut, var väl inget konstigt med det egentligen men jag kände att jag höll på att få stånd när jag såg dessa kvinnor nakna. Inte så att jag fick världens ribba ....men upp ville den......lite pinsamt kan jag tycka...min fru sa att det gjorde inget, men hur skulle ni tjejer uppleva det om ni hade varit med om detta?
    Var ni helnakna alla tre i bastun, ingen hade handduk alltså? Om din frus väninna var med på det så kanske en trekant varit på plats?!
  • Anonym (lite genant)

Ja vi var helnakna! nej trekant tror jag inte var aktuellt.........varken jag eller frun hade dessa tankar....

• myepost

såg väninnan att du fick det? Eller var det så att du berättade för frun efteråt?

• Anonym (lite genant)

Nej vänninaan såg det, ja och frun med för dn delen......

• Gladhannapanna

Jag hade nog inte känt mig så bekväm om jag hade varit väninnan, men å andra sidan hade jag inte bastat naken med någon annan man än min make.

En handduk slängd över hade jag nog haft och önskat att de andra haft med.

• myepost

Hade nog dolt det hela med en handduk eller armen och handen.

Vad sa väninnan då? 

• Anonym (lite genant)

Hade inte så mycket att dölja med....vänninan tog inte illa upp, hon sa inget men vad jag vet så är hon inte så pryd av sig, så det är ingen fara på taket......

• jfsebastian

Lät spännande tycker jag.

Om väninnan frågar om bastu någon mer gång så vet du att hon inte tog illa upp. Snarare tvärt om.
    Ta en diskussion med frugan innan bara....

Svar på tråden Stånd i bastun