• Anonym

    Min man runkar tydligen på jobbet!

    Tycker det låter helt normalt!
    Konstigt att du känner dig äcklad av det tycker jag - varför?

  • Anonym

    TS jag är tjej och jag har onanerat hundratals gånger på jobbet,. Man smiter på toan på någon rast och tvättar sig rejält innan bara. Är ju sjukt osexig miljö men måste man så måste man.

    Min kille jobbar natt och han brukar ha med sig en dator på jobbet så han kan se på film, under tiden som han väntar på att folk ska ringa in. Jag har sedan sett vad han tittat på på datorn på nätterna, och har märkt att det är övervägande porr. Blev lite chokad,  att han inte ens går på toa liksim. Han sitter ensam på jobbet, men hans chef gör ibland surprise visits och hälsar på.

  • Anonym

    Man tänker kanske att när en kille "håller på" så stänker det omkring. Att det kanske skulle kunna vara sperma på toan nånstans och så sätter man sig på det när man som tjej kommer dit. Det känns lite ofräscht, tycker jag också. När en kvinna onanerar på jobbet (eller i hemmet) blir det ju inte stänk på samma vis.

  • Anonym
    Janice01 skrev 2010-10-13 08:36:16 följande:
    Han hör väl eller ser om chefen skulle komma.
    jaa men ser han när chefen kommer så är det ju för sent och han sitter där med byxorna nedragna. och om han hör så är ju porrfilmen på jäkligt låg volym, fast så måste det vara ändå. han kanske tittar porr utan volym.
  • Anonym

    Kanske lite OT men, undrar hur vanligt det egentligen är att onanera på jobbet? Själv skulle jag aldrig våga, fast det beror på att jag är omringad av folk på jobbet. 

  • Anonym
    Anonym skrev 2010-10-14 11:28:52 följande:
    Kanske lite OT men, undrar hur vanligt det egentligen är att onanera på jobbet? Själv skulle jag aldrig våga, fast det beror på att jag är omringad av folk på jobbet. 
    Jag jobbade natt och onanerade i alla fall 3 ggr i veckan där, tjej. Tre av mina fyra killar har också runkat på jobbet regelbundet. En hög chef på stort svenskt företag, 38 år. Han behövde det för att lätta på trycket och slappna av mitt i allt beslutsfattande.
  • Anonym
    rimbaud65 skrev 2010-10-22 05:02:19 följande:
    Jag tror inte det kan karaktäriseras som särskilt normalt att onanera på jobbet. 
    Jag tror inte det kan karaktäriseras som särskilt onormalt att onanera på jobbet.
  • Anonym

    Jag jobbade på statoil förut och då hade vi en disk framför oss. och varje gång jag blev trött så lutade jag mig fra, och lade armbågarna på disken. Och då blev jag skitkåt på en gång, brukade fantisera att någon skulle ta mig bakifrån mot disken.

  • Anonym
    Anonym (OMG) skrev 2010-10-22 15:28:09 följande:
    Kommnerna kanske måste införa runkfri arbetsdag precis som de på många ställen infört rökfri arbetsdag. Man kan erbjuda olika åtgärder för att man ska bli runkfri under arbetsdagen - precis somman erbjuds röavvänjning.
    :-P

    Om man runkar på arbetstid är väl inte det värre än att slösrfa 5 min på arbetstid eller spela MS Röj, alternativt ta en rökpause eller småprata med en kollega om barnen i några min. Särskilt inte om sagda aktivitet görs på toaletten med stängd och låst dörr.
    Runk-ruta kanske...?   Glad
  • Anonym

    Men man gjore de.. Men sa till honom att jag mår dåligt av de. Eftersom jag inte känner mig tillräcklig.

    Sen tycker jag oxå att va fasen göra de på jobbet liksom. Är du så jävla kåt på jobbet.

  • Anonym

    Jag har runkat på toa i skolan (grundskolan, gymnasiet och universitetet) och jag har runkat på toa på jobbet och på offentliga toaletter. Det är liksom en del av grejen, man är mitt ute bland folk men ändå är det ingen som ser en, ingen som vet vad man gör och ingen som lider av det.

    Så, vad är problemet?

  • Anonym
    Anonym (Kvinna, 35) skrev 2020-01-18 08:08:57 följande:

    Nja, det är på min obetalda lunchrast, i vilrummet.


    Tvi vale för att behöva rummet efter dig!
  • Anonym
    Anonym (såklart) skrev 2020-01-18 09:22:36 följande:

    Tänker du på samma sätt när du besöker en offentlig toalett? Tänk om du köper en begagnad bil och får reda på att det knullats I bilen så det står härliga till. Boken du köper på antikvariatet kan vara ollad osv.


    Nej, det stinker nog inte fitta i dem. Skulle det göra det så, ja.
  • Anonym
    Anonym (Argquqen) skrev 2020-01-18 09:29:26 följande:

    Stinker det fitta på toaletterna du besöker? Varför skulle det stinka fitta bara för att någon har onanera där.. Och om det nu skulle göra det så föredrar jag den doften än äcklig bajslukt och alla bajspartiklar som flyger omkring i luften.. Men alla är vi olika vissa föredrar bajs eller som jag fitta!


    Nej, brukar inte sticka fitta. Stinker det skit väljer jag en annan om inte nöden är övermäktig. Personligen tycker jag att odören är jämförbar.

    Vad DU föredrar skiter jag högaktningsfullt i.
  • Anonym
    Anonym (Kvinna, 35) skrev 2020-01-18 12:55:05 följande:

    Det är ju inte som att jag gnuggar fittan mot kudden och får sprutorgasm, och svettas som en gris. Det är en snabb gnugg och över på två minuter, sen sover jag en stund.


    Bristande respekt mot kollegor.
  • Anonym
    Anonym (Argquqen) skrev 2020-01-18 13:10:22 följande:

    Det samma vännen.. Faktiskt så skiter jag extremt mycket i vad du tycker och tänker lilla bubben?


    Varför kommenterade du mig då från första början?

    Och vad betyder "bubben "?
  • Anonym
    Anonym (Kvinna, 35) skrev 2020-01-18 13:45:57 följande:

    Äsch, de drabbar dem inte överhuvudtaget. Inte som att jag låter bli att använda toalettborsten när det behövs, som många kollegor.


    Som sagt, bristande respekt.

    Jag hoppas att du inte är min kollega.
  • Anonym
    Anonym (Trams) skrev 2020-01-18 18:15:44 följande:

    På vilket sätt? Om jag stoppar ner handen i mina brallor och smeker fram en orgasm på två minuter påverkar det knappast men kollegor. Du är ju totalt rubbad. Du blir utsatt för en massa olika kroppsvätskor precis överallt. Det är ditt problem om du får panik av det, inte omgivningens


    Efter att ha klickat på "visa endast" så säger jag bara, vad du tycker och det hunden skiter....
  • Anonym
    Anonym (Argquqen) skrev 2020-01-18 19:32:17 följande:

    Men hallå vakna nu.. Det är precis ingen som håller med dig i ditt resonemang!

    Ja det är säkert sjukt jobbigt för dig.. Men du får nog acceptera att folk gör vad fan de vill inom lagens ramar!

    Tycker du påriktigt att det är rimligt att folk ska ta hänsyn till dig.. Då lider du inte bara av ocd!


    Det är inte jag som har ocd.
Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!