Inlägg från: Topcom |Visa alla inlägg
  • Topcom

Min väninna har tömt sitt barns klasskonto..

Öh hon kan ju inte bara "råka" tömma kontot?? Det är väl inte synd om henne alls, hon fick ett förtroende att ta hand om kassan, just för att ingen mystisk människa SKA kunna tömma kontot, och så gör hon det själv?! 

• Topcom
    Bedan skrev 2010-10-12 09:43:48 följande:
    Finns det ingen pappa som kan hjälpa till? För barnets skull menar jag för det är ju barnet som kommer få ta skiten i skolan!
    Jo, ellerhur, pinsamt för barnet "Min mamma har förstört hela klassens student.."
  • Topcom
    mirre67 skrev 2010-10-12 09:46:10 följande:
    Nä, det finns tyvärr inte det..hennes ex skiter i både henne och barnen..och han vägrar betala ett öre mer än underhållet hon får..så där finns inget att hämta..ja, det är otroligt synd om barnet och det är därför väninnan mår så dåligt över vad hon gjort..jag blev faktiskt helt chockad när jag fick veta det, trodde inte det här om henne, att hon skulle kunna göra något sånt..hon älskar verkligen sina barn och gör allt för dem..också gör hon såhär.."skakar på huvudet"..
    Men hur tänker hon? Att det inte skulle komma fram? det kan förstås inte du svara på.. 
  • Topcom
    annbom skrev 2010-10-12 09:48:04 följande:
    Försingring kallas det och är straffbart även om hon återställer pengarna. Har hon tur och får tag i pengar och att klassen inte anmäler henne så klarar hon sig. Jag tycker faktiskt att hon är en riktig skit morsa som kan behandla sitt barn på detta sätt. Hur tror hon att barnet kommer att bli behandlat? Hur tror hon att barnet kommer att komma ihåg sin student?

Jag hade då inte velat hjälpa henne, däremot mennes barn.
    Fyfaaan, studenten är ju också en dag man ska komma ihåg med glädje och stolthet. Jag hade inte velat ha med min morsa på studenten, om det nu ens blir någon. Snacka om att förstöra allting.
  • Topcom

Hon får väl sälja saker och leva extremt snålt nu. Vad har hon använt pengarna till?

Svar på tråden Min väninna har tömt sitt barns klasskonto..