• Anonym

barnolja som glidmedel?

Har för mig att jag hört att man kan använda barnolja som glidmedel, eller är jag helt ute och cyklar nu?

• Svar på tråden barnolja som glidmedel?
  • Anonym

vi testade barnolja men det klumpade som ihop sej så det blev alldeles grynigt så det tyckte jag inte alls om! så vi köpte "klick" (glidmedel) på apoteket och den e verkligen super! det liknar så mycket det egna sekteter, mycket mer likt än oljor. och den är vattenbaserad och lätt att tvätta bort sen. kostar inte mkt heller.

• Anonym

Pompelipossa

vi använder glidmedel men bara på min kille, han tycker det är skönare när vi har förspel

• Anonym

Använder massageolja ibland när vi har sex, dock INTE som glidmedel. Utan smörjer in varandra över kroppen... blir härligt varmt och småhalt. Känns annorlunda och ganska porrigt. Tänk bara på att inte ha det på nyaste finaste lakarnen då det även efter tvätt kan lämna kvar spår av flottfläckar. Som glidmedel kan jag absolut rekommendera Klick (dock inte om du försöker bli gravid, precis som testfia skrev). Fungerar perfekt både analt och vaginalt samt att det är billigt och drygt. Tror inte att olja av olika slag är bra som glidmedel då även de mildaste lämnar en hinna efter sig som kan påverka ph balansen och liknande i slidan. Så använd bara oljan till utvärtes bruk. Samt att kondomerna kan spricka av det.

• Anonym

Bimsan: Du kanske inte har spruckit otroligt mycket vid din förlossning och behöver rundsmörjas, men det har jag och behöver därför MYCKET smörjning för att jag ens ska våga ha sex i huvudtaget... blev faktiskt lite ledsen av ditt inlägg.

Svar på tråden barnolja som glidmedel?