Klinga81 skrev 2010-11-18 10:18:17 följande:
Faktum är att jag också fick negativt gravtest innan jag började blöda så då runt BIM fick jag inget plus. Inte heller när jag väl blev gravid igen fick jag plus runt BIM utan först flera dar senare... Aha, du har inseminerat dig. Bra att du skulle se det positivt om du varit lite gravid

. Sån inställning hade min syster också som har hållt på med IVF ett par gånger (Den satte sig på 4e försöket, hon får bäbis i december). Håller tummarna för nästa gång för dig!
Hej igen Klinga,
Du hade rätt, eller kolla på detta:

Mensen kom alltså förra torsdagen (11/11), ordentligt ont (det hade jag haft sedan måndagen, 8/11), blödde som vanligt, ungefär tre-fyra tamponger under dagen (ursäkta detaljerna), sedan ungefär lika mycket på fredagen. Lördag söndag knappt någonting, räckte med ett trosskydd, lika söndag. Från måndag ingenting. Det var då brösten började göra sinnesont. Det håller fortfarande i sig. Däremot har jag inte ont i magen längre, bara i ryggen (som fan). Idag lite brunt på pappret när jag går på toaletten. Men ingen syndaflod än. De rosa är ÄL-tester tagan nerifrån och upp 17/11, 18/11 (morgon), 18/11 kväll. De blåa är gravtester och det understa är från den 18/11 kväll och det översta från 19/11 morgon... Så antingen fick jag missfall i förra veckan och testerna visar fortfarande hcg (de visade negativt dagen före mens som sagt, 10/11)... Eller så höll sig lilla livet kvar...
Shit... Nu måste jag vänta på det också =( Ska ta ett test på söndag morgon och se om det blir starkare eller svagare. Håll alla tummar och tår för starkare!