• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • Stormflicka
    TapetKlister skrev 2010-11-20 11:15:20 följande:
    Jag plussade nyss! På BIM-5 :D
    Kanske är det ett gott täcken att mensen är sen, kanske betyder det att man plussar månaden efter, hoppas kan man ju! :P Hoppas ni också får plus snart :)
    GRATTIS! :D
  • LennyB
    TapetKlister skrev 2010-11-20 11:15:20 följande:
    Jag plussade nyss! På BIM-5 :D
    Kanske är det ett gott täcken att mensen är sen, kanske betyder det att man plussar månaden efter, hoppas kan man ju! :P Hoppas ni också får plus snart :)
    Åh, vad roligt!! Grattis till er! :D
  • kali86
    Kiwi86 skrev 2010-11-20 12:48:51 följande:
    Grattis till alla som plussat Och kämpa vidare ni som inte plussat. det blir er/min tur snart!

Jag har ingen mens fått är på BIM+3...inga tecken på nånting,mår prima ballerina! Jag väntar och ser. Försöker sysselsätta mig så jag inte ska tänka så förbannat!
    hehe kan va en bra idé! att försöka sysselsätta sig under tiden man väntar..
    har inte fått ngn mens och gravtestet igår visade ett starkt minus.. :(

vet någon om man "måste" få mens i det här läget, eller är det troligt att nästa ägglossning kommer igång om mensen hoppat över? alltså, jag tänker att något borde behöva komma ut, om jag haft äl och byggt upp en slemhinna (ska ju stötas ut om man inte blir gravid)...

Jag har ju haft både äl och mens sen jag slutade äta p-piller, så man kan ju tycka att jag fungerar där nere..
  • fiana

Jag måste fråga en sak! Vad ni tror och tycker! Jag hade första dagen på sista mensen 30/9. Hade BIM 28/10 men inget kom, ej heller plus. Så i förra veckan ringde jag gyn som bokade in mig på VUL på tisdag och sa bara att jag skulle ringa och avboka om mensen dök upp.
    I torsdags så kom som en liten liten röd/brunfärgad flytning och då tänkte jag att nu kommer väl mensen. Men i två dagar så har det bara kommit en liten liten flytning per dag som har varit lite röd färg och igår morse var det en liten liten blodprick på pappret. Det kan man väl ändå inte kalla mens eller!?! Jag brukar alltid blöda ganska rikligt..
    Borde jag ringa och avboka VUL?

• Verra88
    Ingen mens :(

Inget tecken på graviditet. :(

Och inget plus :(
  • Kiwi86
    fiana skrev 2010-11-20 19:51:25 följande:
    Jag måste fråga en sak! Vad ni tror och tycker! Jag hade första dagen på sista mensen 30/9. Hade BIM 28/10 men inget kom, ej heller plus. Så i förra veckan ringde jag gyn som bokade in mig på VUL på tisdag och sa bara att jag skulle ringa och avboka om mensen dök upp.
    I torsdags så kom som en liten liten röd/brunfärgad flytning och då tänkte jag att nu kommer väl mensen. Men i två dagar så har det bara kommit en liten liten flytning per dag som har varit lite röd färg och igår morse var det en liten liten blodprick på pappret. Det kan man väl ändå inte kalla mens eller!?! Jag brukar alltid blöda ganska rikligt..
    Borde jag ringa och avboka VUL?
    Det kan ju vara en nidblödning. Ägget fäster i livmodern och då kan man få en liten blödning Hoppas på det för din skull! Men kroppen kan ju strula och krångla ibland. jag skulle nog gå på gyn o kolla om du inte börjar blöda ännu mer. då kan du ju fråga gyn och de kan se så att allt är som det ska
  • FuuCk

Jag orkar inte, detta är hemskt..
    försöker att inte tänka på det men ja, de går inte så bra.

Bim 14/11
    Fortfarande ingen mens.
    Jag testade idag, på morgonen , resultat, neg. 

• fiana

Tack kiwi86:)
    Jag är bara rädd för att gå dit och att de ska lägga huvudet på sne och fråga "är du dum i huvudet på riktigt eller?" och mena att jag har haft mens. Men för mig är mens att man inte kommer undan bindor eller tamponger inte att man har brunaktiga flytningar och klarar sig med något trosskydd.. Men men jag får väl se om det kommer något mer..

Tusen tack i varje fall:)

• Kiwi86
    FuuCk skrev 2010-11-20 20:46:48 följande:
    Jag orkar inte, detta är hemskt..
    försöker att inte tänka på det men ja, de går inte så bra.

Bim 14/11
    Fortfarande ingen mens.
    Jag testade idag, på morgonen , resultat, neg. 
    Nej hur lätt är det att inte tänka på nåt som man verkligen önskar och vill??? Jag förstår dig. Det går ju inte annat å göra än att bara leva på och testa om några dagar eller se om mensen dyker upp...är man inte gravid,vilket jag inte verkar vara så vill man ju få mensen så man kan börja om!!!
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!