• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.

Bf Juni/ Juli 2011

Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra

Äntligen våran tur!

Välkomna {#emotions_dlg.flower}
  • Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
  • Smulans

Imorgon börjar vecka 9 för mig  

• katt
    Smulans skrev 2010-11-21 16:38:04 följande:
    Imorgon börjar vecka 9 för mig  
    kul hihiSkrattande
  • Lillan15

Hej på Er tjejer! Varför går ni på så många UL? Jag är i V.9+6 och har bara varit på 1. Har inte något fler inbokat heller. Var på VUL i V. 8+2, och då var embryot 14 mm runt där i alla fall. Mår bra. Lätt illamående, lite ömma bröst. Hungrig ofta. Inte gått upp något i vikt. Trevlig helg! Kram på er alla Tomte

• Lillan15

Min IVF läkare sa att det såg bra ut, inga extra UL behövdes. Väntar nu på inskrivningssamtal på MVC den 1 dec. Jag skall oxå göra KUB.

• Min älskade dotter

mammiz:va skönt att allt såg bra ut!du borde verkligen kunna reklamera byxorna,jobbar i butik själv.

toyota:vi hade vul 7+0 sen va vi på vul 8+2,hade så ont i magen,så det blev ett extra vul då.hon hade svårt att mäta men det hon kunde se va att lillskrutt va 14.5mm.hon sa inget om att det skulle vara för litet,sa de nåt till dig?

jag va på inskrivningssamtal i tisdags,har fått tid för rul 19 januari.men jag har bokat vul vecka 12+0 för att kolla så bebis mår bra,får panik snart över denna rädsla...

kramisar!

• Mammiztill2

Jag ska kolla så jag har h&m kvittot kvar men de tror ja allt. Läkaren började prata om en Bm igår visst jag har en tid den 30 hade eg tid den 16.e. De är visst bm som skriver remiss för kub. Så på Torsdag då jag ska in på kontroll så sa läkaren att jag ska ta blodprov inför kub. Undra när jag får tid? Tror jag hade nupp med dottern i vecka 11+6.

• LindaBell

Känner mig lite orolig, har sedan i fredags, i och för sig, sparsamma bruna flytningar, men jag blir ändå orolig, och så ska man behöva vänta tills den 6/12 innan man får se om bebis är ok. Hade ju en större blödning med färskt blod för snart 2 veckor sen och samma dag + 1 vecka efter mådde bebis fint, men så har detta kommit nu i ett par dagar.

• Mammiztill2

LindaBell ring och hör vad dem säger. Brun flytning är väl gammalt blod? Tycker inte vi ska behöva gå igenom de ena och de andra. De har vart tufft nog. Hur långt gånget är du nu?

• LindaBell

Mammiz; jag ska ju på inskrivning på mvc nu på torsdag, undrar om bm är schysst och kollar ett UL där om jag säger hur det är eller om hon nekar det och jag måste ringa gyn?
    Jag tror jag ska vara nu i v 9+2 enl sista besöket på gyn, inte enl ÄP. Blir inte riktigt klok när de ändrar så där ibland fram och tillbaka, men har bestämt mig för att följa gyns/mvcs datum då det är de som kommer följa graviditeten sen och BF räknas efter det.
    Du då?

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011