• SagasMamma090710

Unga mammor i Malmö/Svedala (skåne)

Hej!Finns det andra unga mammor/pappor där ute?

Själv har jag en dotter på 15 månader,bor i Svedala/Malmö och vi vill gärna träffa nytt folk.Kanske starta en mamma/föräldrar grupp?Man träffas,pratar,fikar,gå promenader,leker på nån lekplats osv..Någon som är intresserad? :)
  • Svar på tråden Unga mammor i Malmö/Svedala (skåne)
  • Nadiaaa

Vi bor i Malmö, onsdag denna vecka eller nästa vecka passar mig bäst....

• lilladamen86

Hejsan! Hoppas det är OK att jag hoppar in här =) Har en son på 14 månader och en bebis i magen som ska titta ut i februari. Vi bor 1 mil utanför Lund men har inga som helst problem att köra och träffas. Jättekul med nytt folk och barn =)

Vi är på för att ses.

• SagasMamma090710

Om alla kan,så får ni gärna komma till mig i svedala,på torsdag så bjuder jag på fika:)När kan ni?För oss passar det bäst på eftermiddan.

• SagasMamma090710

Vi kan även gå till en lekplats här i närheten :)

• Bellcell

Jag och min dotter kan säkerligen ta oss till svedala!
    men det får ju bli efter 3 då som sagt eftersom hon är på dagis!
    men hade varit trevligt!
    kram

• lilladamen86

Torsdag eftermiddag hade passat oss fint, va kul =) När och var?

Ha de fint

/ jossan

• SagasMamma090710

Hur tar ni er hit?Behöver jag möta någon?Om ni åker buss så kan ni stanna vid stortorget här i svedala,det går tåg hit med.
    Annars kan ni komma till kyrkogatan 35 A,det ska komma några på visning av lägenheten(jag bor i min svärmors lägenhet varannan vecka och hon ska sälja lägenheten).Kan ni komma vid 4 ? :)

Är ni allergiska mot något?Vad vill ni ha att dricka ? Ska handla imorgon så det är rätt bra att veta :)

• Paola81

Ja, vad kul. Jag och Sami' kommer gärna!
    Vi kör så jag får lita på att gpsen hjälper mig hitta... känner nämligen inte till Svedala alls. Men det ska nog gå bra

Kanske värt att nämna att jag är allergisk mot jordnötter.

Då ses vi imorgon klockan 16!

kram kram

• lilladamen86

Jag och Elias kör också bil så jag ska kolla vägbeskrivningen ikväll så får vi hoppas jag inte kör vilse =) Är inte allergiska mot något. Du kanske kan maila ditt nummer utifall att jag inte lyckas hitta? 

Ska vi köpa med något?

Ses imorgon 

=) 

• SagasMamma090710

Någon får gärna köpa med sig dricka till óss och kanske något ätbart till barnen :)Sen fixar jag resten!
    Jag skickar mitt nummer till er ifall ni inte skulle hitta :)

Svar på tråden Unga mammor i Malmö/Svedala (skåne)