• SagasMamma090710

Unga mammor i Malmö/Svedala (skåne)

Hej!Finns det andra unga mammor/pappor där ute?

Själv har jag en dotter på 15 månader,bor i Svedala/Malmö och vi vill gärna träffa nytt folk.Kanske starta en mamma/föräldrar grupp?Man träffas,pratar,fikar,gå promenader,leker på nån lekplats osv..Någon som är intresserad? :)
  • Svar på tråden Unga mammor i Malmö/Svedala (skåne)
  • Bellcell

jag dricker också kaffe :)
    och jag tar också med mig till isabelle om vi kommer vill säga.
    allt hänger på hur isabelle haft det på dagis.
    men om vi kommer så hör jag av mig runt 3 :)

• Bepe86

Vad gulligt av er att erbjuda möjlighet till skjuts! :) Men att ta sig till Oxie, som var ett erbjudande, skulle bli  ungefär lika krångligt som att ta sig till Svedala ;) Jag bor i Toftanäs ungefär, nära E6:an. Jag hoppas ni får det jättetrevligt imorgon!

• susanna

Ohh vad trevligt men en träff...men jag skall till bvc imorgon just 15.00 med min lilla. Får komma på nästa träff, hoppas det blir snart. Jag har facebokkonto heter sara olsson, bilden på mig är tagen på avstånd och jag är påväg upp i ett flygplan.....

• SagasMamma090710

Sara,du får komma senare om du vill:)
    Kan vi ändra tiden till halv fem?Annars så kan vi vara ute en stund och sen gå och fika?:)

• Rosaliilja

Hoppas ni får de trevligt imorgon =)

• Rosaliilja

Nä tyvärr. Ska hem till min syster på frukost =)

• Paola81

Jag tar med mig mat till lilleman. Vi kommer gärna vid fyra, ska sticka iväg och träna ikväll nämligen så halv 5 känns lite stressigt... Men vi kan ju vara ute en stund innan fika kanske?

Jag tar gärna lite te om du har Glad

• lilladamen86

Kommer också gärna fyra då vi har lite och fixa innan lillherrn ska sova inför kvällen så halv fem blir i senaste laget. Utelek låter som en bra idé och sen fika.

• Schira

Här e en till ung mamma:) Hsade gärna vart med idag, men min flicka e dunder förskyld, och sen verkar det var väldigt krångligt att ta sig till svedala från där jag bor:/
    Men hoppas på att kunna va me nästa gång!

Svar på tråden Unga mammor i Malmö/Svedala (skåne)