ADD symptom hos vuxna
Om jag får dansa som jag vill å med lite sprit i kroppen så är det helt ok, men det kanske inte funkar på ett zumba pass?? :D
Om jag får dansa som jag vill å med lite sprit i kroppen så är det helt ok, men det kanske inte funkar på ett zumba pass?? :D
den värsta perioden av mitt spelade var innan barnen tack o lov.
men tror ni man kan få hjlp fortare om man säger att man ibland håller på att bli så galen att man tappar kontrollen som förälder?
det blir bara värre och värre och jag kan såklart hindra mig själv från att bi fysisk, men jag vet inte, snart litar jag inte på mig själv längre
i morse puttade jag till yngsta barnet så hon föll bakåt, jag tog upp henne direkt och tröstade, plus att hon hade tjock mössa och overall på sig. men jag gjorde det med flit för att jag var så arg.
har inte gjort så tidigare. det var ingen hård puttning som ens kunnat gått illa, mer att jag föste ner henne på golvet, men ändå att g över gränsen. känner inte igen mig själv. en morgon trodde jag att jag ..ja jag vet inte, det fanns inte ord för hur galen jag kände mig.
vi kommer redan på gränsen varje morgon då sonen har samling 8.30 och skäms över att han jämt ska behöva komma in sist. så håller dom på och bråkar om mornarna, vägrar hjälpa till. jag har fått tvinga på dom kläderna och då har dom slingrat sig som ormar, kädde jag ena, slet den andra av sig sina kläder.
så den ggn jag kände mig galen sprang jag in i vardagsrummet och HOPPADE. började t.om gråta.
hade dom vart vuxna hade dom åkt på så mkt stryk så det finns inte (tyvärr)
detta var en period då bägge höll på och har som tur är lugnat ner sig.
nu ska jag vara tyst.
åh vad roligt! håller tummarna för att du fixar detta
wow att ni ens har klarat er att ta er till universitetet *avis* Jag har inte ens klarat gymnasiet :-S