• Anonym (ADD?)

ADD symptom hos vuxna

Anonym (hmm) skrev 2011-01-15 15:43:48 följande:
    hehe vart börjar norröver?  Beror ju på vart man bor, skåne, då är göteborg norröver (äh min torra humor )
    Jag menar i Norrland, strax norr om Stockholm Flört
  • Anonym (ADD?)
    strulmaja skrev 2011-01-15 15:48:01 följande:
    Ja det här med promenad är superbra, eller när man sitter som passagerare fram och snackar med den som kör, då är det blicken framåt som gäller och jag kan slappna av mer. Men det finns ju de människor som ÄNDÅ ska envisas med att titta på en och söka ens blick. Sånt har jag aldrig förstått mig på vad det ska vara bra för?!?!
    Precis! Jag blir lika förvånad varje gång! "Vad tittar du på?" liksom...
  • Anonym (ADD?)

Aja, då bor ni ändå för långt söderut.. synd att det är så långa avstånd. Rynkar på näsan

• Anonym (ADD?)

Det där med bristande ögonkontakt har gjort att jag funderat om jag har AS. Men är det typiskt för AD(H)D också?

• Anonym (ADD?)

Jag gillar inte heller gubblukt, mögel eller inpyrd matos! *urk* Men regn och grodor tycker jag om! Det känns fräscht på nåt sätt, levande liksom! {#emotions_dlg.flower}

• Anonym (ADD?)
    strulmaja skrev 2011-01-15 23:48:21 följande:
    På tal om lukter förresten... jag älskar lukten av bensin. Herregud. Tänk om man kunde bosätta sig i ett p-garage?! Och svavel. När man blåser ut tänstickan eller stearinljusen. Det är lukter som tilltalar mig.
    Samma här!! Och nårsraketer
  • Anonym (ADD?)
    strulmaja skrev 2011-01-16 00:06:28 följande:
    Jajjemen. Tänkte lägga till lim också men kände att nä, det räcker bra så Skrattande 
    Hahaha!  
  • Anonym (ADD?)

Välkommen hit Anna!

Här är mitt svar på dina frågor (tur att jag har strulmaja som skriver det jag tänker!):

strulmaja skrev 2011-01-16 00:14:18 följande:
    Jag kan tyvärr inte svara på nån av dina frågor.
    Jo en. Jag äter antidepp men det hjälper ju inte mot AD(H)D direkt, däremot nestämdhet.
    Omega 3 åt jag i 4-5 dagar sen "glömde" jag bort dom eller om jag sket i att ta dom, jag minns inte.
  • Anonym (ADD?)
    Blackbird skrev 2011-01-16 00:08:21 följande:
    Det enda jag hittills kunnat instämma i att det luktar gott är doften efter regn, när det ångar en speciell doft från marken en varm, regnig dag. Mmmmmmmmmmm......
    Ja, grodlukt..! eller?
  • Anonym (ADD?)

Vad tycker ni om parfymer? Jag tycker ofta att det luktar för starkt, och vissa luktar riktigt illa.. fast vissa gillar jag!

Svar på tråden ADD symptom hos vuxna