BeaBee skrev 2011-02-20 22:41:53 följande:
Haha ja jag sätter mig med tetris på mobilen när jag vill ha lite lugn och ro i huvudet. Yoga gjorde allting värre, jag klarade helt enkelt inte av det. Jag blev uttråkad, extremt rastlös och funderade på att gå därifrån efter 10 min, en ren plåga alltså.
Så var Yoga för mig också....
Klagar av mig lite nu, innan jag ska till psyket..
Jag har hela mitt liv haft extremt svårt för människor som är tröga, sega, långsamma, pratar långsamt, rör sig långsamt. Hatar köer som inte går framåt och människor som inte fattar vad jag säger/menar på två röda...Och människor som jag uppfattar som dumma och korkade, har jag helt enkelt svårt att uppföra mig civiliserat mot.
Har alltid även duperat/manipulerat min omgivning för att få saker på mitt vis...ofta omedvetet men jag är så fokuserad på att det ska bli som jag vill...
Igår så hade jag en fyrfilig motoväg i hjärnan. I den ena filen så funderade jag på en sak, i en annan fil konstaterade jag något. i den tredje filen åkte nån jävla schlager fram och tillbaka.....och i den fjärde dagdrömde jag...
Har alltid varit klumpig, är som en fölunge i kroppen, snubbla på kanter som inte finns etc.
Har blivit kalla för både intensiv och färgstark - hmmm
Så, nu ska jag spela lite tetris innan jag drar...
Kram