• Anonym (hmm)

ADD symptom hos vuxna

strulmaja skrev 2011-01-13 15:25:22 följande:
    Fyfan alltså, tänk dig mig, dig och ny med adhd i samma bil FörvånadFlört
    hahahahahahaha vilket väsen, undrar vad andra trafikanter hade tyckt
  • Anonym (hmm)
    Anonym ((ny med adhd)) skrev 2011-01-13 15:31:29 följande:
    Ni skulle vägra ha mig som chaufför!
    Dessutom så skulle jag sitta och tjata sönder er om hur ni kör

Min man är yrkeschaufför och jag tjatar som fan när han kör.
    Han kör med tung lastbil många många mil om dagen, så när jag sedan sitter och tjatar om 3-sekundersregeln i våran bil så blir han lite smått trött...
    hehe jag kör, jag kör, jag kör *viftar med handen*
  • Anonym (hmm)
    strulmaja skrev 2011-01-13 15:32:53 följande:
    Ja herregud vilken syn.
    På tal om kass bilkörning.
    Ingen som spelar tv-spel här? Typ playstation? Typ GTA? I love it! Särskilt att smasha in i andra bilar, skjuta folk helt oprovocerat och bli jagad av snuten.

Förresten sa jag att jag är kvinna över 30? Flört
    hahaha samma här och jag kan ju avslöja att jag är 41
  • Anonym (hmm)
    strulmaja skrev 2011-01-13 15:37:52 följande:
    Härligt! Skrattande Jag är t.o.m vildare än sambon. Han förstår inte vitsen med att skjuta och slå ner folk helt oprovocerat eller köra in i nån i en jävla fart bara för att se vad som händer... hehehe
    Min mellan son är likadan, det är skate spel, boxning, bilspel SPECIELLT när det bara handlar om att blodet skvätter, oprovocerat våld osv. Kanske ett substitut så vi inte gör det IRL???

Jag åker helst inte med någon annan heller, jag vill ha full kontroll, kanske ska åka karavan i stället?
  • Anonym (hmm)
    Blackbird skrev 2011-01-13 15:42:51 följande:
    Jag vet inte. Jag är så ny i gruppen så jag skulle nog känna mig lite osäker, men tanken är jättebra!
    jag är också relativt ny i gruppen
    Vi skulle nog vara osäkra allihop tills det första släpper, sen skulle det nog bli hönsgård av allt
  • Anonym (hmm)
    Blackbird skrev 2011-01-13 15:48:25 följande:
    Släpper vad? Drömmer

Men jo, en bra tanke är det allt!
    ehhh ja du vet det där första eller.......hmmmm nu krånglade du till det för mig
    Släpper osäkerheten när man märker att man är bland jämlikar.......kanske?
    Ja det var nog så jag menade hehe
  • Anonym (hmm)
    Anonym ((ny med adhd)) skrev 2011-01-13 15:46:54 följande:
    Karavan utan mig menar du, ni skulle ju vara framme vid målet innan jag hunnit ut ur första väjningsplikten (i 10 km i timmen)
    hahahaha
  • Anonym (hmm)

jaha nu kapar jag tråden totalt snart
    Men nu tjatar sonen om att få vara på datorn så jag får väl ytterst motvilligt lämna över den efter en halvtimmes tjat nu hmmmmm Oskyldig
    ha det bra alla, see you soon I guess

• Anonym (hmm)

Alltså helt från det ena till det andra.

Ungarna har fått (fan hur ska jag förklara) det som är längst ner på skrivbordet (på datorn hehe) har hamnat högst upp nu! Har hänt förut men jag har oftast fixat till det. Men jag kommer aldrig i håg hur jag gör!?
    Blir galen när det inte är så som jag vill ha det! Är det någon som på rak arm vet hur man får ner den där raden igen?? Om nu nån fattar vad jag menar hahaha

• Anonym (hmm)
    Anonym ((ny med adhd)) skrev 2011-01-13 17:17:09 följande:
    Jag fattar vad du menar (händer här också ibland)
    Men jag vet inte hur man ändrar tillbaka.
    Prova att gå in på dator -inställningar? *gissar vilt*
    yes! det funkade vilket datasnille du e fast du kanske inte vet om det, fast det hette kontrollpanelen
Svar på tråden ADD symptom hos vuxna