• Anonym (hmm)

ADD symptom hos vuxna

kapdags igen.

Detta med minnet, jag blir knäpp på det. Skulle ha tvättat håret för tre dagar sen, men glömer att ta med mig schampot från sovrumshyllan in i badrummet varje gång, så i går tvättade jag med balsam bara, gissa hur det ser ut i dag! Alltså riktigt riktigt fett! och i dag hade jag en tanta här från socialpsykiatrin som jag brukar träffa, undrar vad hon tänkte?? Satt och pratade om Asperger, ADHD och hygien mm tjoflöjt vadå tvätta håret.....hoppas hon inte märkte så mycket hehe

• Anonym (hmm)
    Anonym (ADD?) skrev 2011-01-13 17:39:52 följande:
    Ähh.. du körde ju med CO-tvätt, det är ju jättepoppis på FL (i No poo tråden) alltså helt Normalt!! Flört
    hahaha tack!! tror jag ska göra så i fortsättningen också, verkar populärt
  • Anonym (hmm)
    janniahlholm skrev 2011-01-13 17:44:14 följande:
    är det någon annan här som har problem med sömn?

äter ni någon form av insomningsmedicin isåfall? är så skeptisk till mediciner, det känns som dom bara tar bort vissa symptom, men att problemet ligger kvar.. :(
    Jag har alltid haft problem med sömnen, men jag började med imovane för ca 1.5 år sen, tar en varje kväll och det har hjälpt otroligt. Tar en kl 22 varje kväll, röker sista ciggen, lägger mig läser 45 min-1 tim.
    Somnar oftast ganska snabbt då. Tror inte att jag skulle kunna sluta med imovanen, antar att sömnproblemen kommer tillbaka då sååå visst jag skjuter väl upp problemet men jag bryr mig inte egentligen, för hellre sover jag som jag ska än oroa mig för att jag måste ha tabletter för att sova.
    Men jag har (tills jag fick imovanen) alltid haft emot tabletter, men har frågat mig själv varför inte.
  • Anonym (hmm)

har inget att skriva, men vill bara visa mig och att jag läser alla inlägg och följer diskussionerna fast med mig själv

• Anonym (hmm)
    Anonym (ADD?) skrev 2011-01-15 15:38:58 följande:
    Jag har också problem med det här med ögonkontakt, jag har egentligen inga direkta problem med att titta folk i ögonen men det är som att jag glömmer bort att göra det för jag har liksom inget behov av det, jag tittar hellre på något annat. Jag gillar föresten att gå promenad med folk. då tittar båda framåt och det tycker jag är skönt!

Ingen som bor norröver och vill gå promenad nån gång? Flört
    hehe vart börjar norröver?  Beror ju på vart man bor, skåne, då är göteborg norröver (äh min torra humor )
  • Anonym (hmm)

här sa dom att kötiden var flera år (finns tydligen bara 1 utredare för hela värmland!?), men jag skulle ändå få en bedömning av min läkare för att prova medecinering

• Anonym (hmm)
    Blackbird skrev 2011-01-15 22:13:33 följande:
    Flera år...minsann...
    ja det var verkligen upplyftande att få höra det men som nån annan sa, skitsamma, jag ställer mig i kö och vips har det gått 1,3,5,10 år eller vad fasen det nu tar
  • Anonym (hmm)
    Check på allt om lukterna   sniffade även kontaktlim och bensin i tonåren Förvånad
  • Anonym (hmm)

jag knyter påsarna själv så, blir vansinnig när jag sen ska ha nått och sliter upp påsen, sen får jag ta en ny till det som är kvar i påsen och så gör jag en sån där förbaskad knut igen. Det går åt rätt mycket påsar :-S

Svar på tråden ADD symptom hos vuxna