ADD symptom hos vuxna
*räcker upp en hand* Det skulle ta imot men jag skulle göra det ändå.

Tycker gott den där hedmansnubben kan erbjuda mig ett arbete i framtiden när jag mår bättre och är klar med mn utbildning. Dels för att det är en passande högskoleutbildning och dels för att jag bor just i Skåneland.
Haha, sedan barnsben har bensin varit min favoritdoft! Älskade när vi åkte in på en mack för att tanka, satt och drog djuuuupa andetag medan min familj tyckte jag var märkligt... Att gå ut i garaget var en favorit om man säger så, där luktade så förbannat gott!
Att jag mått så dåligt senaste året har nog viss grund i posttraumatisk stress/utbrändhet, vilket även lett till problematisk alkoholkonsumtion. Min egen åtgärdsplan gällande att kräva min rätt till adekvat vård verkar gå bra och vissa knutar börjar lösa upp sig.
Ville bara säga det. Jag längtar efter att "bara" ha ADD igen, så att jag kan vara med och diskutera mig fördärvad här igen, så som jag gjort förr om åren.
Det med daglig verksamhet är också en tanke jag haft, men jag vill egentligen dra det ännu längre när jag väl fått min examen och förhoppningsvis ett jobb där jag kan påverka. Jag vill starta verksamheter där man på ett anpassat sätt kan ta TILLVARA på all den kapacitet som add/adhd-människor har inneboende, och omvända det till avlönat arbete!
Det är ett av mina absolut största mål.