ADD symptom hos vuxna
Kamp mot klockan är en klockren (

Hmm det där med att tänka i bilder eller inte har jag funderat på. Jag har svårt att komma på hur jag tänker, när man väl börjar fundera på det så slutar det gå på automatik, om ni förstår hur jag menar. Men jag tror att jag tänker i bilder. Kanske någon kombination? Även när jag tänker på ord/siffor så tänker jag ungefär som i ett word-program som dom såg ut förut, när man kunde göra skriften i massa olika format med fina färger och roliga former. Men jag tror nog att jag också tänker i bilder. Gör inte de flesta det?
Det där med att skratta åt bilder i huvudet är också roligt. Har ett ganska nytt exempel på det också. Jag var på väg till skolan, det var kallt och jag hade min stora luva över huvudet. På vägen möter jag ett gammalt, fint pensionärspar. Jag är helt inne i mina egna tankar, och just när jag går förbi börjar jag tänka på ett skämt som är helt orelevant för situationen och för vad jag tänkte på innan. "Varför är Simba blöt på magen när han vaknar? För att han har sovit i sin nya simba-säng." varpå jag frustar till av garv när jag passerar paret. Inte populärt.
Nu ni, mina vänner. Idag har det varit fart på mig. Jag har rensat ALLA mina kläder. Det gör jag ungefär vart tionde år, vilket märktes när jag hittade underkläder längst ner i lådan från mellanstadiet...
Två timmar tog det, jag har sorterat allt och lagt i fina högar. En stor påse är full med kläder som ska slängas, och en är full med okej-kläder som ska till 2hand eller tradera. Nu mullrar en tvätt.
Helt galet var jag jobbat. Vet inte riktigt vad som hände. Men skönt är det! Dock vet jag inte vad jag ska ägna kvällen till nu.
Det går att vara produktiv, trots add. Tjoho!