Inlägg från: Sarah81 |Visa alla inlägg
  • Sarah81

vikt...peppningstråd =)

Oj vad härlig tråd ni har, jag blir så glad att det går så bra för er Jag vill verkligen ansluta mig till er. jag heter Sarah och är 24år och i morse stod vågen på 103kg. Nu ammar jag förvisso fortfarnade men om man lägger om sin kost till vettig mat, skippar godis och snabbmat, så ska det väl inte vara nån fara. Folk säger ju att man inte får banta under ammningen, men att börja äta vettigt är väl inte att banta?

• Sarah81

känner mig inspirerad idag ska ta mig en liten promenad till bvc för vägning av lillstumpan. Det tar ca 1timme i total gångtid. Det är så skönt att komma sig ut och röra på sig även om det är kallt ute idag.

• Sarah81

Jag är oxå bortglömd.. kanske för att man inte varit med i tråden särskilt länge
    Oj vad skönt det var med promenaden då får man verkligen rensa skallen..

Teresa1: vad jag känner igen mig, jag är oxå en situationsätare : bra på tv=mys=äta. Nu är man inne i det av bara vanan. Drömmen är att en dag lyckas bryta mönstret med allt mitt jäkla småätnde vid vissa bestämda situationer...

Vad glad jag är att veta att jag inte är ensam och att jag inte längre kämpar själv

• Sarah81

Therese Laurin : här kommer mina mått 166cm över havet och 103kg. Verkar vara tyngst här

Jag fick min yoga dvd idag som jag beställt, så fort lillstumpan somnat ska det yogas för kung och fosterland. Det är första gången jag provar yoga så det ska bli skitspännande

• Sarah81

ThereseLaurin: Mitt förta delmål är att komma under tresiffrigt, nästa är 10% av min kroppsvikt och mitt slutmål är 67kg...

• Sarah81

Oj vad mycket ni hann skriva igår! har inte orkat läsa allt...
    Då var det en ny dag med nya tag, ska gå och äta en sen frukost( lillan har haft mig på språng hela morgonen). Det är bara det att jag inte har en aning om vad jag ska stoppa i mig.Känner mig så oinspirerad, jag vill inte stoppa mig samma gammla standard macka och te... jag ska i alla fall ut på en promenad till stora flickans skola, men jag drar mig lite för här i "skogen" är det kallt idag"brrrr", men det är brar att ge sig själv en spark i baken så man kommer sig ut!

• Sarah81

Theresa1; tack för sparken, ut kom jag mig... Det var faktiskt ganska skönt då man klätt sig ordentligt..
    Men en liten synd blev det i form av en chokladboll(skäms på mig)..
    Nä nu ska jag gå och inspektera frysen och se om man kan trolla fram nått gott och förhoppningsvis nyttigt till middag.

Nu inför helgen och så, är det nån som har ett bra tips på nyttiga snacks ( jag är less på morotsstavarna...)?

• Sarah81

Blondinen: hur mycket har du lyckats gå ner och vad vägde du från början ( om man får fråga)?

• Sarah81

God morgon alla glada!
    Idag ska jag hem till min mamma och hjälpa till med julbaket så håll tummerna att kakorna åker ner i burkar och inte i min mun....

marsmamma: en slät kopp klarar du

• Sarah81

Sussi: slå dig för bröstet! för att vara på kalas utan godsaker är en bedrift i alla fall i min värld....

• Sarah81

God morgon!
    Jag var inne i en annan tråd nyss och blev bara störd. Det var en fullkommligt supersöt och smal tjej som frågade om hon var tjock. Har under helat livet fått höra dessa perfekta tjejer fiska efter att få höra hur perfekta de är... Jag blir så less!!!!
    Visst finns det nog säkert de som tror att de är tjocka men knappast alla..
    Nog om det var bara tvungen att skriva av mig till er som kanske har känt likadant?
    I övrigt har helgen gått riktigt bra, åt tacos igår (ingen ost i), inget godis på hela helgen( fast jag hade nästan abstinens)...
    F-n jag som lyckats att både sluta att snusa och röka efter 10års beroende borde väl klara av att sluta äta godis, eller åtminstone äta under kontrollerade former..

Ni får ha en superbra dag!!!

• Sarah81

Åh det var ju superlänge sen jag var in här och skrev... Men nu var jag bara tvungen för jag känner mig så stolt. Sist jag skrev så stod vågen 104kg och i morse var den nere på 100.5 alltså bara 6hg till att vara på tvåsiffrigt igen

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)