• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

får peppa mig själv då =)

• koje

Självklart kan vi peppra varann. Jag skulle behöva gå ner lika mycket som du. På vilket sätt har du lyckats gå ner så mycket?

Jag har börjat dra ner drastiskt på maten. Men ännu har det inte visat sig så mycket. Men har iofs bara hållt på denna vecka.

• ThereseLaurin

ja du jag har nog kört många olika metoder.. jag har testat viktväktarna, viktklubb nutrilett osv... alla fungerar ett tag... så de förvinner några kilo varje gång..men nu ca tre mån har jag bar tagit nyttig mat och godis på lördagar..men man får ju ijnte i sig någonting när man inte är van att äta fet mat..åt kyckling en helg och det fick jag ångra bittert hade jätte ont i magen i två dagar... så nu vet jag att inte äta för mycket kyckling..man lär sig av sina misstag=)

• ThereseLaurin

hur går det för di ???

Idag har vi vart på picknick så vart en ganska skaplig promenad =)

• Theresa1

Åhhhh jag vill vara med!!! Jag ska ner 15 kilo... de har fastnat stenhårt efter att jag fick barn för ett halvår sen. Alla andra verkar ha tappat allt och lite till under amningen, jag har gått ner 0.5 kilo Spegeln skrattar år mig!

• ThereseLaurin

Theresea: vet hur det är med mitt andra barn gicvk jag inte ner ett gram efter förlossningen..så tre månader senare gav jag upp och började försöka gå ner i vikt..vilket har gett resultat =) är så skönt nu, senast igår fick jag höra men gud va du har gått ner i vikt=)

Sen är det ju jobbigt att folk inte tror på en annan man går ner i vikt efterfölossningen när man ammar... men jag är ju ett levande bevis på den... ska snart våga lägga in lite bilder på min viktförändring =)

Hur tänker du göra för att gå ner i vikt theresea+???

• Sus69

Jag är oxå gärna med!

Ska börja idag. Har mer än 30kg att få bort.. Så behöver verkligen stöttning!

Har tänkt göra så här: Äta enl tallriksmodellen och försöka sluta äta godis i veckorna.
    Motionera minst varannan dag, t.ex promenera. Går på vattengympa på söndagar. Sedan köra WindsorPilates varannan dag. Vad tror ni? Allt hänger naturligtvis på min egen motivation, men därför är jag gärna med här!

Sussi

• Sus69

TereseLaurin BRA kämpat med viktminskningen!

• Theresa1

ThereseL...:Jag funderar på VV. Men jag vet inte... skulle ju gärna fettsuga mig Så man slipper vänta på resultat... hehe. Jag ammar fortfarande max på nätterna så jag lär ju ta det lungt med "miralkel kurerna".

Jag vet att jag i någon gammal amelia har en super bta diet för småbarns mammor. Vill ni att jag ska leta reda på den och lägga upp den här? Det är jätte god mat i den.

Ska jag lägga upp ett kort så ni får se mig (annat än på BB, då ser ju alla lite "fluffiga" och slitna ut)? F*n jag vill så gärna vara snygg igen... Eller iaf lite tjusig...

• idiotblondinen

Hej! Får jag också vara med här? Jag har under en veckas tid lyckats äta bra och röra på mig genom att promenera! Vet inte varför, jag fick bara ett ryck!
    Gick upp 35 kg under graviditeten o har väl en 25 att gå ner nu.
    Gick ner 7 kg med hjälp av Nutrilett för ett tag sedan och hör o häpna, har bara gått upp 2-3 av dom igen så det känns ju bra!
    Jag skulle så himla gärna vilja träna ordentligt, men har inte råd med gymkort så det får blir promenader. Helst av allt vill jag ha bort min stora tjocka mage, den är verkligen ivägen! Det mesta fettet tycks ha hamnat där...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)