vikt...peppningstråd =)
Åh här är en till som kämpar med vikten, får man hänga på er tråd?
Åh här är en till som kämpar med vikten, får man hänga på er tråd?
Ok, jag mäter och väger mig alltid på måndagar, men det kanske går bra ändå
Jag vägde nyligen 76 kg som mest, men har nu gått ner till 69 kg. Vill ner till ca 60. Fast jag kan nog känna mig nöjd vid ca 62-63 kg också. Har hittills minskat ganska mycket i mina mått så det känns ju trevligt. Magen är ju då värst... GAAHH, efter förlossningen alltså.
Jag har faktiskt inte ätit några som helst sötsaker på en månad nu och det hjälper mig lite... ja, att minska suget alltså!
Jätte bra länk det där! Verkligen sååå peppande!!!
Vad kör ni med för viktminskningsmetoder tjejer? Här har jag testat dels sunt förnuft, men det brukar rinna ut i sanden efter ett tag. Man tröttnar helt enkelt. Det är ju såå gott med godis, glass, pizza och div. andra onyttigheter.
Sen har jag kört med Cambridge kuren, alltså sån pulverdiet, och det har ju funkat bra. Men det är ju inte hållbart i längden, så nu kör jag ibland lite pulver till frukost, men i övrigt äter jag enligt Viktväktarna. Får se om jag lyckas med det. Det känns som det skulle kunna funka... Man får ju äta, och ganska mycket dessutom
Så jag är aldrig hungrig nästan, visst sugen - men det är ju en helt annan sak!!
Ok jag väger just nu 69 kg och är 168 lång!
Har varit ute och gått idag i ca 1½ timme, fick sån energi när vågen visade -0,3 kg i morse! Så nu är man på 68,9!
Jag kan gå ca 40 min med henne vaken det går, men det underlättar ju om hon ska sova, då kan man gå ca en timme i alla fall. Nu gick jag 45 min åt ena hållet och 45 min åt andra hållet. Var ner på stan och fikade med ett gäng andra mammor nämligen. Så man fick en liten paus mellan!
Ska jag rapportera min nya vikt nu då? Det är i alla fall 68,3 kg! Nästan ett kilo minus! YES!
Jag mäter mig på måndag jag... återkommer då med mina mått... men hittills har jag minskat 9 cm runt magen och runt höfterna. Så det är klart man är nöjd... men än är det ju lite till som ska bort
Aspartam som det är i många lightprodukter är inte alls bra för oss... men samtidigt, i måttliga mängder är det ju ingen fara. Det bästa är ju att skippa allt vad läsk heter så ofta som man kan.
Theresa1: Det låter spännande
Har mens nu jag också och SUGET tar livet av mig snart... bläääää!!!
-0,5 senaste veckan för mig.... 67,5 kg totalt. (Har gått ner från 76 kg)