Inlägg från: Fröken Honung |Visa alla inlägg
  • Fröken Honung

vikt...peppningstråd =)

hej!

har fått tips från idiotblondinen om den här tråden, så jag tänkte komma och våldgästa lite

jag har mycket att gå ned, vet inte riktigt vad jag väger nu men gick upp från 52 kg till 87 kg nu när jag väntade barn
    födde honom för 4 veckor sedan och troligtvis försvann väl kanske 8-10 pannor med förlossningen, men jag vet inte riktigt....
    har ingen våg heller, men jag ska försöka hitta någon de närmsta dagarna så jag också kan medela resultat

har ätit relativt nyttigt, men imorgon börjar jag PÅ RIKTIGT!!
    blev akutsnittad så jag har inte kunnat röra mig så mycket ännu., och lär nog inte kunna göra på ett tag.
    får förlita mig på kosten och små barnvagns och hundpromenader.

nu vill jag veta:

hur gör ni?
    vad äter ni?
    vad tränar ni?

vad är mest effektivt?

har skummat lite genom inläggen bara, men ni verkar vara superduktiga allesammans!
    hoppas jag får vara med och få lite pepp samt peppa själv

julkram M

• Fröken Honung

i-blondinen!

det låter perfa, att ni väger er på fredagar!
    nej, jag ammar inte, så jag behöver inte tänka på kosten därför.

har tämkt att byta ut 2 mål med nutrilett och äta det tredje så nyttigt som möjligt nu i början. frukt till mellanmål.

vad tror ni om det?

zmoothie, det var blandad kompott hur länge har du hållt på?

tackar ödmjukast för era välkommnanden

• Fröken Honung

halloj så här på nattkröken

ser att ni är inne i livliga konversationer här, o ni verkar ha så trevligt så

jag sprang på en våg idag så jag tyckte det var lika bra att ta tjuren vid hornen....

74,2 kg

men nu jävlar ska det väck

ska det föras in nånstans? att det är min startvikt?
    jaha, sen ser jag att många av er har delmål. känns ju rafflande att julen står för dörren, man är ju inte sugen på allt som finns att käka då
    vad är rimligt att ha som delmål?
    4 kg på 2 veckor?
    nä, det går aldrig nu över jul.....

vi gör så här, jag kör på nu allt vad jag kan och hoppas på det bästa, sen den 1/1 sätter jag upp ett delmål. eller e man en feglirare då

jahapp, har de flesta nannat kudden eller?

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)