Är tydligen för tjock för att göra en sån där docka, va roligt det känns då. Japp kan erkänna eller offentlig göra att jag väger tre siffrigt och har nog slutas skämmas för det. Klart det känns... men vad ska man göra.
Jag vägde efter förlossningen 95 kilo och hade då kämpat innan jag blev gravid och hade gått ner 17 kilo och gick ner ytterligare några kilon. Under graviditeten gick jag upp allt som allt kanske 5 kilo. Jag va överlycklig när vågen visade 95 kilo... Men ja, sen blev det massa knas och jag och min sambo separerade så jag antar att hur jag mådde tog över vad jag åt också
Idag mår jag betydligt mycket bättre, och MÅSTE verkligen börja träna. Har provat iprencip allt:
Viktväktarmat
Xenical
Reductil
Nutrilett
Äppelcidervinäger
Några andra tabletter som jag inte minns namnet på
En och annan j*vla diet
Men kommit fram till att det enda som hjälper är att äta rätt och träna eller ja motionera.
Längtar tills jag kan få börja på friskis och svettis igen... trivdes bra där.
Promenera gör jag varje dag.
Så om någon känner sig extremt tjock, så kan vi väl starta en klubb :-P
Men men har väl lärt mig... är ju född så här, alltså jag har alltid varit överviktig så jag antar att det är lite svårare då, man vet inte hur man ser ut när man är smal/smalare eller hur det kändes. Problemen försvinner definitift inte.