Inlägg från: rundafrida |Visa alla inlägg
  • rundafrida

vikt...peppningstråd =)

hej hej.. jag hänger på er om det är ok.. behöver verkligen peppning.. har iallafall beslutat mej för att sluta äta godis och nu har jag inte ätit nått sen i söndags =) e stolt.. jag som e en riktig gotte gris...
    Jag väger idag på tok för mycket.. över 100 kg.. ska gå ner till 70 har jag tänkt..

• rundafrida

koviktare: Jag har tänkt att sluta äta godis, sluta med skräpmat, äta mindre portioner, motionera varje dag. Har vart och skrivit in mej i en viktgrupp på vårdcentralen idag. känns skönt att ha dom som peppar i ryggen.. då kan man liksom inte fuska. Sen har min sambo lovat att stötta mej igenom det här.

Hur ska du göra??

• rundafrida

jag har vart på 2 20 minuters promenader hittills idag och sen ska jag tvinga ut killen på en långpromenad när han kommer hem =)

• rundafrida

hej hej.. nu har jag precis gjort erat träningsprogram för dagen.. e lite trött i rumpan nu =)

• rundafrida

hej hej.. igår kväll va jag och sambon på en rask 40 minuters promenad.. så skönt.. nu e lilleman sjuk så han får inte gå ut (öroninflamation) men jag ska ut och gå själv.. och göra dagens träningspass.. har föresten gårr ner 1.5 kg denna veckan =)

• rundafrida

hej hej.. jag kom inte ut igår.. min lilla buse var för mammig så jag får gå på en lång promenad idag i stället.. 2 kompisar (som inte visste att jag bantar) kom hit igår kväll.. dom hade köpt wienerbröd, bullar och stora maränger..*mums* och ostbågar oxå.. jag är sååå stolt som tackade nej och tog en banan istället... känns hur bra som hellst förutom att jag höll på att gå under av söt behov igår..

• rundafrida

tack alla för peppningen =) det gör jätte gott.. ni är oxå hur duktiga som hellst..
    Vad ska ni äta till middag idag??

Jag har bestämt mej för att göra en vecko matsedel.. så blir det inte lika lätt att tänka *vad ska jag laga idag?? hmm.. så håller man på så jätte länge oxå slutar det med att man köper pizza.. har hänt mej på tok för många gånger..

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)