Inlägg från: Jenny81 |Visa alla inlägg
  • Jenny81

vikt...peppningstråd =)

Jag vill också vara med i denna tråd.. Jag skulle behöva gå ner i vikt. Är 160 cm och väger ca. 65 kg. Innan graviditeten vägde jag 49-50, skulle vilja gå ner åtminstonde till 55 kg.

Det svåraste är att komma igång? Vet inte hur jag ska bete mig? Och visst är det otroligt gott med godis... *godisråtta är vad jag är* Tänkte om jag skulle köra 2 veckor med naturdiet kanske;,det kan ju vara en hjälp på vägen. Hoppas jag tappar några kilon då.

Var med i viktklubben för några år sen, och visst gick jag ner då, men så fort jag slutade gick jag upp igen.... *skämmas lite*

Jag hade ett jobb tom. oktober (då jag frivilligt sa upp mig pga. massor med omständigheter) som var otroligt fysiskt krävande. Jag gick ner 7 kg. direkt när jag började där. Men upp jättefort igen när jag slutade........... Jag pluggar nu, så det är väldigt mycket stillasittande.

Ska försöka ta mig tiden att motionera mera, det _BEHÖVER_ Jag verkligen, har köpt friskis o svettis gympa video. Men hur i hela hissingen ska jag komma igång? Hjälp någon??

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)