Inlägg från: Hanna 1974 |Visa alla inlägg
  • Hanna 1974

vikt...peppningstråd =)

Hej hej!

Får man hänga på er underbara tråd? . Denna tråd är gjord för mig . Johanna heter jag och har en dotter på tre år, jag har alltid varit en viktkämpe och har cirka tio kilos övervikt .
    Behöver lite råd, stöd och peppning när det gäller att gå ner i vikt. Än så länge har jag inte hittat ett bra bantningssätt som fungerar för mig men ni kanske vill dela med er?
    Ha det gott!

/Johanna.

• Hanna 1974

Mer

-40kg

-30kg Koviktare(Johanna)

-25kg

-20kg

-15kg nova68 ( Mia)

-10kg Stumpan2 (Marie), Johanna 1976

-5kg emmamaria

-Mindre

• Hanna 1974

Haha, nu försöker jag föryngra mig också

• Hanna 1974

emmamaria: Japp, skrev fel årtal i viktlistan . Tänkte på en sak när jag skrev numrena . Om det ändå vore så väl att man var två år yngre!

• Hanna 1974

Har blivit beroende av vitt bröd med prickig korv på sistone . Någon som vet hur "farligt" det är att trycka i sig sånt varje dag? Kan ju tillägga att jag dricker Oboy till också!
    Får sluta köpa hem sådant men det är ju så gott!

rundafrida: Starkt jobbat!!

• Hanna 1974

Våra Liv: Precis vad jag fasade för att få höra . Är väl bara att ge upp det goda och istället unna sig det en dag i veckan, tyvärr .
    Vad duktigt av dig att ge dig ut i detta vädret, själv håller jag mig inne med Tindra. Känns för kallt och blåsigt att gå ut, huuu!

• Hanna 1974

Marsmamma: Du kan inte sno ihop en god fruktsallad då? Är själv också sugen på något litet att smaska på .

• Hanna 1974

Är det någon som brukar småäta framåt kvällen innan man går och lägger sig?

• Hanna 1974

Theresa1: Jag är likadan nu som du var innan . Är ju så skönt att få lite egentid när Tindra har somnat. Då åker allt det "förbjudna" fram som jag har gömt undan så Tindra inte ska hitta det! Då frossar jag i kakor och godis...
    Hur vande du dig av med det?

• Hanna 1974

Våra Liv: Vad bra med en egen blogg så du kan hålla reda på vikten . Vart kan man göra sitt virtuella jag någonstans och kostar det någonting? Är det hur ens egen kropp egentligen ser ut fast på ett annat ansikte, som en docka ungefär? . Hade själv velat ha en sådan...

• Hanna 1974

Hej tjejer!

Ska snart lägga mig för jag är sååå trött . Har ätit räkor till middag, sååå gott . Idag har jag unnat mig att småäta onyttigheter för jag har känt mig deppig . Men Tindra var kramgo och snäll när hon skulle lägga sig så då vart man glader igen !

Godnatt på er

• Hanna 1974

Marsmamma: Grattis! Vad bra, vad kul! Måste kännas skitbra, själv har jag nog gått upp istället för ner .
    Åt vindruvor nyss och kände mig såååå nyttig innan jag läste om att det inte var riktigt så nyttigt som jag trodde !

Trevlig helg

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)