Inlägg från: Stumpan2 |Visa alla inlägg
  • Stumpan2

vikt...peppningstråd =)

hej! är det försent att hänga med här?

• Stumpan2

tack tack marsmamma!!
    har precis börjat mitt nyta liv, tillsammans med sambon, och känner att man nog kan behöva all eppning och motivation man kan få! har nu klarat mig i hela två och en halv dag utan godis och dyl, rekord!
    ni här inne som tränar, vad tränar ni och hur ofta?

• Stumpan2

tack idiotblondinen!
    ska börja styrketräna den 25:e januari, men har också tänkt börja promenera, men kruxet är ju att det är så tråkigt väder! här snöar det för fullt och man känner sig inte alls manad att gå ut..
    har ni nå särskilda metoder nu när ni vill gå ner i vikt eller kör ni på standarden äta mindre/röra sig mer?

• Stumpan2

tack alla som önskat mig välkommen till tråden!
    fasen, det känns riktigt bra denna gången, är inne på dag tre utan godis o dyl och känner mig fortfarande motiverad. helt otroligt! och det är MÅNGA gånger jag redan försökt bättra mitt leverne och vikt, jag lovar...

får jag åxå adda er brudar på msn?

• Stumpan2

Theresa1:nu har jag addat dig på min msn!

Lista:

-Mer

-40kg

-30kg Koviktare(Johanna)

-25kg

-20kg

-15kg

-10kg Stumpan2 (Marie)

-5kg

-Mindre

• Stumpan2

Åh, är TS i Thailand? Lyllo!! genom att bara vara där kommer hon ju svettas bort 5 kilo ju...:) är det en dag i veckan man ska maila sina mått och vikt till henne?

• Stumpan2

oh, det låter bra det, att få välja själv.. tack Malin1976!

• Stumpan2

VL: oj, det var ju starkt a dig att slänga det sista! skulle nog inte jag ha pallat att göra...

fast jag känner nu att försöka få en bättre livsstil, det är fasen svårare än att sluta röka ju! å skulle jag bara ta en endaste bit godis, skulle jag inte kunna hålla mig utan istället fortsätta frossa i godis, glass, mat etc... precis som att om jag skulle ta en cig nu (slutade för 2 år sen)m så skulle jag inte kunna hålla mig till en endaste, utan istället börja röka ett paket om dagen.

• Stumpan2

men shit vad hungrig jag blir när jag läser alla goda saker ni ätit! *magen kurrar*

tänkte fråga, är det imorn man ska väga sig å eventuellt mäta sig och sedan skicka ett meddelande till TS?

• Stumpan2

physallis är asgott, dom där små runda orangea frukterna som omslutes av pappersliknande blad, brukar säljas i små plastkorgar. asgoda!

• Stumpan2

imorn ska jag till skolan å lyssna när nåra andra i klassen ska opponera på varandra, gud så spännande... inte...:) sen blir det nog bara mys med familjen och städning hemma, ser förjäkligt ut! ingen som känner sig manad att åka hit en sväng å städa åt mig..? pliiis?

• Stumpan2

jag har gått ned från 75 till 72.5 sen i söndags...*glad!*

jo,fl har varit jättesegt idag,men nu verkar det funka..

• Stumpan2

Malin1976:tack tack!känns jäkligt bra.... känner mig så motiverad denna gången! grattis själv till en icke-viktuppgång! och du, du var verkligen värd den där fikan, sprutor 'r aldrig kul....

• Stumpan2

rundafrida:jag har faktiskt inte syndat nånting under helgen, fast man blivit erbjuden fikabröd (dammsugare!!!) och liknande, jihoo, känns bra! och idag är det exakt en vecka sedan jag åt godis, drackläsk eller käkade fikabröd eller onyttig mat sist, det är fasen rekord. får se hur länge man kan hålla sig... har gått ned nästan 3 kilo bara av att sluta med det, helt otroligt.
    själv då?

• Stumpan2

har en fråga:vad gör ni/äter ni när ni känner sötsuget komma?

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)