• Monsa

vikt...peppningstråd =)

Sällar mig till denna tråden med. Lättare när man är omgiven av fler som kämpar och som man kan skrivas med

Jag kör väl på viktväktarna kombinerat med lite GI och det funkar bra. Tog tag i mig själv efter nyår och har gått ner 5 kg Jag har rätt mycket att gå ner men tar 5 kg i taget. Cyklar lite på min motionscykel och ska försöka ta tag i lite pilates. Vore ju bra med en sån video

Annars kör jag på vatten, vatten och åter vatten, inte för mycket vitt bröd och mjöl, margarin och socker. Godis som jag äter är mörk choklad, nötter, popcorn och såna chokladkulor med nötter i. Försöker hålla mig till det och äta godis en gång i veckan. Jag älskar choklad så det är svårt. Popcorn kan jag nog unna mig mer än en dag i veckan men just godis får vara en gång i veckan.
    Jag brukar ta en kopp varm choklad med 3/4 lättmjölk och resten vatten, kakao och sötningsmedel om jag blir jättesugen ibland och det funkar bra.

Skulle vilja få bort 4 kg fort som attan, helst nu för att nå ett mål som jag längtat efter i typ år men det tar tid och det ska det ju göra med! /Monsa

• Monsa

Tackar!! Koviktare, hur gör du för att nå ditt mål och vad har du för mål?

• Monsa

Jag är här! Koviktare, låter som bra grejer, det är lätt att halka tillbaka men vi ska inte ge oss ju! Har lagt in en bild från julen och en nu från idag, det är ju olika utifrån hur man tar korten men jag tycker nog det är lite skillnad

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)