vikt...peppningstråd =)
Jag brukar ta fram adventsljusstakarna och byta till julgardiner i köket, alltså inget avancerat julpyntande här..
Tomtarna och granen kommer fram närmare jul!
Hur gör du?
Jag brukar ta fram adventsljusstakarna och byta till julgardiner i köket, alltså inget avancerat julpyntande här..
Tomtarna och granen kommer fram närmare jul!
Hur gör du?
Lycka till med städningen..
Ska tänka på dig!
Halloj alla glada!
Ännu en dag som jag har jobbat, skötte mig fint på jobbet trots att jag jobbar som kockerska på en förskola!
Fast någon motion har jag tyvärr inte hunnit med.. Får bli lite pilates i morgon bitti..
Emmamaria: Jag har tre barn, 11år, 7år och den minsta som är 8 månader.. Tjejer hela bunten!
TL: Gud så duktig du har varit som städar och fejar! Kommer du hem till mig sen?
Nova: Så skönt att ni får hjälp i bebisverkstan..
Smyger ju lite på er i 35+ tråden som vi delade här för ett tag sen, jag deltog ju i den oxå..
Ska bli spännande och se hur det gått för oss alla i morgon..
Ska jag vara riktigt ärlig så var vi på Coop Forum idag, där sålde dom lösgodis för 4.90/hg.. Nja jag köpte lite krokanter som är såååå gott. Tog med det till bilen, erkänner tog några bitar, men sen for vi vidare till ÖB.. I bilen lämnade vi vår 3½ år gamla blandrashund Lisa, som är en hejare på att käka godis... Ja behöver jag säga mer?!?! Godispåsen var tom när vi kom tillbaks till bilen.. Lisa tyckte nog inte matte behövde nåt godis..
Så kan det gå, när man är klantig och lämnar godsaker framme!
Ja hon är klockren på att hjälpa matte avstå från godis..
kan tillägga att det är inte första gången hon käkar upp vårt godis...
Blondinen: Så kan det ju vara..
känns ju lite onödigt att göda hunden med godis..
TL: Ja ett bra "antigodisdjur"..
TL: Håller med dig om höns, fy vilka vidriga djur.. bodde själv på landet med mitt ex, så då tjatade ju många om att skaffa höns, ALDRIG i livet att jag skaffar nåt sånt, går så bra att köpa äggen i affären..
Theresa: I mitt Pilates pass ingår det inte nån boll, men det är väl olika. Det är väl bara att modifiera passet lite..
måste ju iaf vara bättre än att inte göra alls, eller vad tror du?
TL: Då förstår jag din avsky, jag tycker bara dom är äckliga!
Theresa: Ja det hoppas man ju att det gör, jag snackar iaf inte om det utanför här!
TL: Mitt favoritdjur är oxå häst.. Red som liten och hjälpte en tjej med sina islänningar innan jag blev gravid. Men har inte hunnit tagit upp det igen. Min äldsta tjej rider, så lite kontakt har jag ju fortfarande med hästar.
TL: Menade att man inte berättar vitt och brett om vad som händer med alla här..
Sambon berättar man ju för men sprider ju inte allt för vinden
förstår du hur jag menar?