Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

thussen: låter inte skönt det där... finns det ingen simhall eller nåt?? då borde väl inte ryggen få ta så mycket stryk menar jag

• ThereseLaurin

THERESA: Här är det bara jag och alicia hemma..alexandra ska sova hos famror och micke jobbar =( Igår ringde han hem och frågade om jag ville ha nåt..jag svarade nej vart så stolt över mig själv =) Han jobbar på statoil kanske jag ska tillägga =)

Jag röker inte har gjort för många år sedan, men snusar nu tyvärr...men men

• ThereseLaurin

tHERESA: det kommer att gå bra ska du se =) Nåt hekto ska du i alla fall kunna gå ner =) ne skoja bara...

• ThereseLaurin

Theresa: jag märkte det =) Ska föröska få till mina kontakter är en jävla oordning på dem =)

• ThereseLaurin

ska nog kika på tv ikväll och hålla mig borta från köket =)

• ThereseLaurin

he he jagh märkte att nån addade mig =) men kunde inte komma på vem de va men tacka nu vet jag =)

• ThereseLaurin

marsmamma: men det är ju en seger=) att du inet ätit lika mycket som du brukar =)

jag har faktiskt beställt hem chips känner att jag måste va sååå länge sedan ca 2 mån...så jaja det är smällen jag får ta...

• ThereseLaurin

marmamma: det är bra det =) Jag känner att jag bara var tvungen att unna mig nåt ikväll...är lite lkuven till det men ändå jag vet att det kommer gå bättre sen då =)

• ThereseLaurin

malin: du är välkommen =) men förstår dock inte vad du menade med för personligt =) förklara gärna =)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)