Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

TL: Jag har ju ingen våg... jag skippar vägandet och går bara på måtten. Så fort jag kommer över en våg så ska jag väga mig och genast redovisa... Men det sist var det typ 72 när jag vägde mig hos ma o på, men deras våg funkar inte så bra så jag litar inte alls på den.

Håller med TL, vi sliter ju på rätt bra i veckorna och man måste ju unna sig ibland, men jag kan inte riktigt känna att det var okej att ta en kitkat istället för en frukt, det gick av bara farten... Jag stod framför godiset och tänkte länge på vad för något jag kunde ta som inte var så farligt... Tanken slog mig inte att ta en banan eller ngt. *PUCKO* hehe

Marsmamma: Åh va bra!!! Vad du är duktig! Att dippa grönsaker tycker iaf jag är väldigt underskattat.

Nova: Du sliter på rätt bra själv du med, så ta åt dig av ditt eget beröm!!!

• Theresa1

Hej tjejer!
    Tung helg för alla eller? Såg att vissa syndat mer än andra. Ingen nämd och ingen glömd.

Jag har vrit tvingn att hålla igen spm fasen efter gårdagens stockholmsbesök Men det har varit rätt så lätt faktiskt

Måste berätta... min sambo är så himla snäll, Han hade varit o handlat och kom hem med en tidning och en påse naturgodis, magraste sorten. Han ville överraska mig och det bästa jag vet är att ligga i badet med en tidning och godis. Han ville stötta mig i mitt viktkämpande och tyckte att ville ge ngt ihop med tidningen meninte fettogodis. Gullig va?

Idiotblondinen: Vattengympa eller simning är ju kanon motion!!! Det är ju kul att sima et tycker iaf jag.

Nova:... så sant så sant det du skrev om kokong... Vi kämpar ju för att bryta den cirkeln, iaf jag... MEN vad det är svårt att int halka dit igen.

Jag vill verkligen tacka alla för allt stöd vi ger varran. Det är så lätt att halka tillbaka in i gamla vanor och det känns som om varje dag är en kamp mot mig själv för att inte ge efter för suget, tackvare er alla känns det ändå ganska okej att kriga. Jag hade ju gett upp för lääääänge sen om det inte var för er. TACK!!!

KRAMKRAM

• Theresa1

Idiotblondinen: Ja han är verkligen en super kille... Han är ett stort stöd!

NER PÅ GOLVET OCH GÖR 50 TILL MINST!!!

• Theresa1

Jag kan inte... bara spänner nacken Gör en variant istället, men den är jobbogare så jag pallar nog inte 50... Jag gör så många jag pallar o 5 till

• Theresa1

50 *tjoho* fast jag gjorde 10x5... Tack så hemskt mycket blondinen! Jag hade verkligen inte gjort dom om du inte sagt åt mig. Det var inte så tungt som jag trodde... *gjorde jag rätt?* Hrm... jag har iaf tränat magen ikväll...

• Theresa1

Det var en pilates grej, man ska sitta med benen över golvet (böjda) och rak rygg sen ska man luta sig bakåt och upp igen, inte ända ner i golvet. Som ett C typ. Jag tror inte att jag tog ut rörelsen ordentligt... jag var nog inte kvar i "det jobbiga" läget tillräckligt... Skitsamma!

• Theresa1

Blondinen: Varför inte? Det vore ju rätt bra... ett ganska enkelt men effektivt pass... Sen är det ju förstås frivilligt att delta Är det drygt vet jag att jag kommer dra mig för att göra det... eller rent av skita i det *latmask*

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)