Inlägg från: Malin1976 |Visa alla inlägg
  • Malin1976

vikt...peppningstråd =)

Jo det verkar som det är dags snart igen. Så irriterande, vi bor 200meter från Ställverket och får nest strömavbrott här! Grannarna tvårs över dammen ca 400meter bort får aldrig strömavbrott när vi får det. Och aldrig annars heller. Är så kul att titta ut genom förnstret å se vad mysigt det lyser hos dom. Ska bulla upp med ljus och ficklampa bredvid sängen. Ska införskaffa en pannlampa så går det lätt att läsa iaf...

Vad duktig du har varit idag igen Blondinen! Själv passar jag övningarna idag å kör dubbelt imorgon för jag känner mig så mör i kroppen.

Nä, dags att stänga datorn nu innan strömmen försvinner.

Ha det bra!!

• Malin1976

Så kul det är att läsa vad ni skrivit!

Har varit på luciafirande. Hann inte äta frukost innan så det blev två lussekatter å två pepparkakor och ett glas julmust. Jättenyttigt!!
    Ska slira ut mig å Vilmer på promenad sen när han ska sova lunch sen ska jag hänka på Blondinen ikväll å prova köra hela programmet. Om jag orkar vill säga...

Så kul att jag hälsas välkommen återigen!
    Tyckte liksom att det passade in med en tomtenisse nu..

• Malin1976

Hmpf, det va ju synd och jag som just radera länken från min sida så jag ej kan göra om det... Ska leta lite i tidigare...

• Malin1976

Nova: Det är som sagt bättre att promenera lite än inte alls!!

Tog själv en kort promenad idag med rask takt när Vilmer skulle sova. Skönt att komma ut lite å reka på benen.

• Malin1976

Ja det har du blondinen!!

Eller så har du tvingat ut alla på promenad!!

• Malin1976

Har bakat julgodis nu, sånna med mycket blockchoklad å grädde i.... Har inte smakat nån ännu, men däremot smeten! Har kommit in i en svacka idag när frukosten började med lussebullar å pepparkakor, men imorgon är det skärpning å simning igen! Har inte ätit nån bar heller eftersom Vilmer varit hemma å jag har ätit lunch å middag med honom. Men imorgon så!!

• Malin1976

VL: Ett riktigt tjusigt foto!!

Marsmamman: Jag sparkar för fullt!! Spark, spark!! Skulle behöva några kickar själv, idag har varit en riktigt seg dag!!

• Malin1976

TL: Hur stort hus har ni?? Du gör ju inget annat än städar!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)