vikt...peppningstråd =)
Så vägde mig idag
9 hekto ner, vääääldigt glad för det kan jag säga *ler*.
Skulle mäta mig också, men måttbandet har sprungit bort.
Nu MÅSTE jag göra lite mat.
Kram på er alla
Så vägde mig idag
9 hekto ner, vääääldigt glad för det kan jag säga *ler*.
Skulle mäta mig också, men måttbandet har sprungit bort.
Nu MÅSTE jag göra lite mat.
Kram på er alla
Orkar inte läsa just nu
Har tränat, har dock bestämt mig för att lägga ner hantlarna, min rygg pallar inte. Har fått ont idag...
Gjorde lite blandade uppgifter, dock mest vanliga och sneda situps sen hoppade jag hopprep. Det ger nog en bra effekt *ler*.
Ska förska göra en omgång situps ikväll också.
Denna vecka kommer se ut så här:
Varje dag kommer jag gå 2,5 km på björnö medan min älskling springer 5 km. Sen efter han åkt så ska jag ta mig itu med träningsprogrammet varje dag. Och sen blir det alltid en kort promenad på kvällen också. Detta innebär varje dag. *ler*.
Med detta ska jag även varva med lite teori.
Ska börja skriva upp vad jag äter också är det tänkt.
I helgen snålade jag verkligen INTE på vad jag åt
Kanske inte va sådär mega mycket godis ändå, men det kändes som det. Uscha. Men men har gett mig själv tillstånd att lördagar och söndagar då får jag äta godis eller vad jag nu vill ha. Men INTE i veckorna. En bra start i alla fall. Bra och börja smått.
3 kilo kvar till nästa delmål.
Har inte skrivit på ett BRA tag, är sjuk
förkyld till tusen. Har en dotter som är halv dan och är som en apa på mig.
Igår lyckades jag vara ute i en och en halv timme i alla fall och gå, så lite träning blev det. Mer än så orkar man inte... idag har jag mest sovit.
Känns jobbigt när man inget kan göra.
Plus att man har en pojkvän som tycker att klart man kan göra precis vad som helst när man är sjuk. *suckar*
Nej nu till middagen.
Kram på er
*Nyvaken*
Jag är fortfarande sjuk, gick dock 2,5 km i spåret idag... sprang lite ibland också några meter för att få upp tempot. Inte skoj när man är dunderförkyld.
Så nu på efter middagen mellan ja strax efter två och halv sex så har vi sovit jag och min dotter *ler*. Riktigt skönt. Känns att man är sjuk, annars hade man aldrig somnat sådär rätt upp och ner, men jag är rusktigt förkyld och nu sitter jag och fryser.
Har en gubbe som tror man är en superkvinna och KAN träna hårt och göra dittan och dattan när man är sjuk. Men han måste inse fakta att när man är sjuk så är man SJUK och orkar inte så himla mycket. Efter promenade kände jag att jag hade kunna lagt mig ner och sovit faktiskt.
Theresa1 - Vi hann ju inte träffas
. Men om du har lust kan vi väl shoppa i mellandagarna. Kanske är bättre och ha med någon som stöd om man provar kläder (vilket jag hatar som pesten)!?
Ja jag har skickat efter kläder också.
Två huvtröjor och tre pack linne. Inget mer speciellt... vill egentligen har mera men jag blir så besviken när kläder inte passar. Eller har dålig passform vilket alla mina kläder har oftast. Alla jeans jag har är insydda i sidan för att dom alltid är bra i mindjan men inte lår och så... jag har aldrig lyckats hitta ett par perfekta jeans, eller JO mammajeansen dom passade perfekt och det gör dom nog än idag men dom är inte i min stil. Så när det gäller byxor är jag så kräsen också, för tillfället bor jag i mina mysbyxor, köpte två typ yogabyxor här för några veckor sen och dom är underbara att ha.
Nej dags för käk!
Kram på er tjejer!
Hej hopp!
Varit lite off ett tag härifrån
Har haft fullt upp och ej suttit här så mycket.
Idag har jag en "fetto-dag" då allt jag har på mig är helt totalt fel och mitt humör är typ alla-kan-fara-åt-h*vete-idag
*s*
Har en unge som sitter och skriker för mamma är ju självklart elak som inte låter henne slå på alla tangenter och som inte låter henne pilla på varenda knapp som finns på datorn *s*
Ska åka hem idag, ska bli skönt.
Skriver senare.
Kram på er tjejer.
Hej hej alla!
Har INTE hängt med här för fem öre, känns inte som jag har tid att sitta heller
men jag försöker och försöker.
Vikten ja... det går sådär. När jag mår dåligt går det mindre bra om vi säger så. Så ett tag här har det varit skit. Men jag går ju ut varje dag och rör på mig. Kanske inte gör något program. Som Nova 68 sa så är det julhelg och ja det vankas mat och så, då glömmer man allt, och det tycker jag man ska göra. Det kommer ett nytt år sen och man kan alltid börja då istället. Det ska jag göra, efter nyår... då blir det helt nya tag. Dumt egentligen och börja "Banta" när julen vankas för det är då det kommer massa gott fram på borden *ler*
Imorn julafton.
Skönt det, det ligger i alla fall snö här *ler*.
Sen på måndag bär det av till Västerås och gubben min igen.
Sitter här med min dotter och lyssnar på Cool Rider som va med i Grease 2.
Önskar er alla en riktigt trevlig jul!
GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!
GOD JUL!
Har vägt mig idag och mätt mig... hade gått upp nåt kilo och sen nu hade jag gått ner ett kilo då jag vägde mig klockan sju imorse.
Har även mätt mig... så vi får se om några månader hur det är då.
KRAM och ännu en gång God Jul!
Nu är den äckliga julen slut... japp hatar julen som pesten!
Firar endast för Linneas skull, nästa år blir det förmodligen utomlands skulle jag tro.
Ja jag hatar julen och det är nog för att man får inga julklappar längre och jultraditionerna som att vara alla tillsammans har splittrats. Så var det med den saken...
Skjut tomten som inte finns och lägg ner julen.
Har gått upp ett hekto sen igår... så ja inget dåligt.
Vägde mig efter maten också, men det var knappt ett kilo uppgång.
Mina nyårslöften är att fixa körkortet och gå ner ett visst antal kilon innan den 15 juli.
Ha en bra dag alla.
VL - Känns svårt när man bor hemma tillfälligt, möjligtvis att det kommer efter att hon fyllt två år eller så.
Halloj!
Har inte vägt mig och kommer förmodligen inte göra det heller förrän EFTER nyår. Mina två löften blir:
1. Gå ner minst 10-15 kilo innan den 15 juli.
2. Att ta det där förbannade körkortet innan sommaren är slut *ler*.
När jag vägde mig nån dag efter jul så va det bara ett hekto. Men ska se efter nyår också... så denna vecka är det BARA koncentration till körkortet och teorin. Jag skriver upp på torsdag och vill verkligen klara det, och jag hoppas och hoppas. Men kommer bli mycket besviken om jag INTE klarar det. Och då... ja tröstäter man
Nej nu ska jag ta mitt kolsyrade vatten och gå till teven *ler*.
Kram på er.
Theresa1 försökte få tag i dig via msn... kolla om du ville ut på stan nåt.
Kuggade idag... på provet så ja... tröstätning är det väl det som står på listan antar jag. Sån är jag
Dags gör käk.
Go morgon, eller om den är så go vet jag inte men ändå.
Jag känner mig otroligt egoistisk idag... en av min pojkväns släktingar (har ingen aning om hur nära) dog igår. Jag har aldrig förlorat någon ännu så jag vet inte hur det känns. Men det jag känner är att det är INTE kul att sitta här i lägenheten ensam hela dagen, men samtidigt vill jag inte tänka så för det är rätt egoistiskt. Det känns rätt svårt att veta vad jag ska säga, för jag vill inte vara ensam och så. Men jag förstår att han behöver vara där.
Men skulle han av nån anledning säga att vi inte ska åka imorn till min syster så ja... då kommer jag att bli besviken big time
Nej känner verkligen att jag skulle vilja ha lite sällskap idag... men men känner inga här i stan och så. Ska ner på stan idag i alla fall, men ensam... ska glutta runt lite i affärer och sen får jag väl käka ensam på stan.
Hoppas alla får en bra dag!
Hej tjejer!
Jaha så va det nytt år och nya tag.
Själv så kommer jag börja smått och sen öka på... känner att jag mår för dåligt för att göra något program just nu.
Jag känner mig rätt ensam, har inga vänner, killen ja... nej inte slut men det är som det är och ja, den enda jag har är min dotter.
Ska idag försöka gå ut en stund, kanske gå en svänga... vem vet. Ska i alla fall kolla på en bättre begagnad barnvagn.
Ha en bra dag!
ib - funderade på det... men vi får se. Vill gärna gå i spåret men det är en bit att åka. Så jag ska se om jag kan traska runt här istället och gå en långpromenad.
Här igen.
Hänger inte med och läser här och tänker inte göra det heller har varken ork eller lust längre.
Ett kilo ner i alla fall... men har 12 kilo kvar nu
vilket är tungt. Hatar att bo hemma... tröstäter och mår allmänt dåligt.
Just nu skiner inte solen i mitt liv...
Ha en bra helg!
Oj då.
Ger upp!
Jag menar jag ger upp här i tråden... man hänger aldrig med och ja sånt...
Lycka till alla...