vikt...peppningstråd =)
hej hej.. nu ska jag och lillen snart ge oss ut på en promenad skönt nu när hans feber e borta så vi kan vara ute igen..
hej hej.. nu ska jag och lillen snart ge oss ut på en promenad skönt nu när hans feber e borta så vi kan vara ute igen..
hej hej.. nu har jag vart å en liten promenad, blev bara en på 15 minuter.. ska ut och gå senare med en kompis.. nu e det dax för dagens pass.. nån som hänger på?? idag är det väl bröst oh rygg??
jag har nordlundh@hotmail.com
Vad har ni andra för mail adresser??
hej hej.. nu har jag varit ute på en rask 1 timmas promenix.. skönt!! nu ska jag o sambon se på film.. utan godis.. hur ska detta gå..
vl.. va duktig du är!!! jag ska väga mej på torsdag på vårdcentralen..*nervös*
-Mer
-40kg
-30kg Koviktare(Johanna), Marsmamma(Sussi), rundafrida
-25kg Våra liv(Maria)
-20kg
-15kg nova68 ( Mia)
-10kg Stumpan2 (Marie), Johanna 1974, Malin1976
-5kg emmamaria, swiss (Sandra)
-Mindre
lägger till mej på listan..
idag har jag varit och träffat föräldrargruppen.. hon vi var hos bjöd på annannaspaj och kakor.. jag tog ett glas vatten och en banan!! sååå strong!!
vågen visade ner 2½ kg igår så jag e på rätt väg =)
emmamaria: det har jag med men det gäller bara att bestämma dej.. du kommer känna dej super duktig när du går därifrån..
hej hej.. tack =) va ni är snälla =) ni är oxå duktiga..
idag har jag beställt pizza.. *ajjabajja* men jag ska bara äta en halv och utan ost på så då är det ju inte så onyttigt..
stumpan2: vad har du för msn adress?? tänkte lägga till dej om det e ok..
Nu har jag vart ute på promenix i stormen *burr*
så nu ska jag krypa upp i soffan och se på film..
hej hej.. idag har jag varit på vårdcentralen på kost och vikt rådgivning.. fick massa bra att tänka på.. som tex att INTE äta light yoghurt på morgonen.. det är ca 35 sockerbitar tillsatt i dom.. jag som tycker jag e så nyttig när jag äter det..
nu ska jag iallafall gå dit en gång i veckan och väga mej och mäta midjan... känns skönt att ha dom på vårdcentralen bakom sej med stöttning och råd..
hej hej.. idag ska jag åka o storhandla.. hoppas inte nått onytting hoppar ner i vagnen..
hej hej =9 hur e det med alla?? idag har jag ätit tacos ochhaft detgott.. sambons bror och tjej var här, dom hade köpt med cola o sånt till tacon men jag drack vatten =)))
mycket godare..
hur har det gått i helgen då?? har ni syndat nått??
hej hej. hur e det med alla?? här flyter det på.. går mina promenader varje dag och hoppas det ger resultat =) ska väga mej på torsdag *håller tummarna*