vikt...peppningstråd =)
Bra jobbat VL!!!!
Bra jobbat VL!!!!
Tror ärligt att det är lika för mig, Theresa1! Kommer jag bara underfund med hur jag ska läka självkänslan, så löser det andra sig automatiskt! Men hur gör man???
Jag är nog lite äldre än er(36år) och det kan jag iaf säga att bli lite äldre har gjort att man iaf blir lite säkrare ang utseende och d yl! Hmmm förstår ni vad jag menar?!? Knappt jag gör själv..
Ska försöka förklara! Jag har inte dom kraven som dom yngre har, på sig själv, att vara smal, gå i modekläder osv.... Såna krav hade man ju i 20-25 års åldern.. Att jag sen aldrig tyckte jag uppfyllde dom kraven är ju en annan femma! Men därför tycker jag min (höga)ålder , är en perfekt ålder, man slipper en massa skönhetsideal, jag åldras med värdighet!( svammel, svammel, svammel,,,
)
När jag börjar tänka efter så tycker jag iaf mer om mig nu än för några år sen!!! Kanske går framåt!!!
Theresa1: Varför?!?!
Nova: Vart den nån promenad?!.. Jag behöver sparkas ut idag, har inte varit utanför dörren..
Du byter ut alla mål???
Det kan jag säga på en gång, du är skitduktig om du klarar det
, skulle jag aldrig klara...
Ja klart det bet..*ler* Kanon bra tankeställare! Men maten funkar bra idag men jag känner mig allmänt slö och skulle behöva ut på promenad, fast det känns svårt!!!!! Tänkte först gå ochhämta tjejen i skolan men så drar jag ut på det så nu hinner jag bara ta bilen..
Malin:
Tjejer kollar ni på Ohpra??? Om vikt!!!
Jag har cyklat lite.. hinner nog ingen promenad idag..
Får bli pilates i kväll!
Men Nova: bättre en kort promenad än ingen alls!!