vikt...peppningstråd =)
kikar in en snabbis..skriver mpåtten senare ikväll då jag har fullr ulle till kvällen::
jag ägde 79 sist och nu 77:5 var det va?? fan mitt minne är skita kort...
kikar in en snabbis..skriver mpåtten senare ikväll då jag har fullr ulle till kvällen::
jag ägde 79 sist och nu 77:5 var det va?? fan mitt minne är skita kort...
det har jag nästan gjort klart nu på kvöällen..blir sååå mysigt..men nu skla jag verkligen slia mig då jag har mina syskon här... ha en trevlig kväll=)
hallj börjar med att ta upp dem som inte gett sin vikt denna veckan...
Theresa
Annabe
angel
Josean
Sarah81
Måtten:
Hm...lilla mig själv #skäms#
Blondinen.. di skrev dem tidigare i veckan..men skulle inte skriva ner dem då..så vill du ge mig mått igen =)
Nova
Emmizor
Ja det var det det =)
har vart i sundsvall hela dagen..och jag har syndtat så det bara skriker om det...men men sånt får man ta när man får så mycket motion som i stan=) va på ikea som tur var var grejen slut som vi skulle köpa för det var kö till kassabn genom halva ikea...och kö för att komma in på ikea..så är glad att vi fick komma ut genom en nötutgång=)
Har laddat upp med nutrilett bars =) såg att det kommit atkinsbars med men de var bra mycket dyrare så köpte inte dem...tycker ju att nutrilett funkar bra=)
Har haft fullt upp så ni får ursäkta mig att jag inte hunnit skriva era måtter och vikter förrän i kväll...
Ser att vi flesta har syndat idag,,men hallå det är ju LÖRDAG=) så vi ska inte gå och må dåligt över det tycker jag ==) va tycker ni??
ja ja hoppas attt alla har det bra..ska se film me min familj nu=) och har även fullt upp i morrn,,men kikar in på kvällen =) då mina älsklingar sover =)
va bra blondinen: ska skriva upp det genast =)
har vart på julskyltningidag..va skita lite saker trist som tusan men men man träffade ju folk i alla fall =) har syndtat som tusan..vill inte prata om det..tar nya tag i morrn =)
sov idag på soffan hos mickes mamam var sååå trött sov från elva typ till halv tre..så inatt lär man ju inte somna..var vaken näöstan hela natten då alicia har fått sån hosta...hörde att det går kikhosta i svenstavik..så hoppas inte att det har kommit hit och det är de hon har....alexandra hostade även lite när hon somnade i bilen..om jag hör ett host till blir det inget dagis i morrn...vill ju inte smitta de andra stackars barnen...
marsmamma och blondinen: jag tror inte att det är kikhosta..då alexandra inte hostat någe mera..men man vet ju aldrig...man blir ju orolig så att säga =)
I morrn ska jag ta en lång promenad är det tänkt. men jag vet helt ärligt inte om jag hinner det då jag har sååå himla mycket att göra hemma..men det är ju också motion ifos =)
haha va ni är roliga =) Man blir glad man bara går in och läser och ser att nån har skrivit =)
Haha det med du har inget arsel kvar var verkligen bra sagt =) tyvärr är arslet och strax ovanför det enda som verkligen jag stör mig på min kropp.. som tex igår provade jag jackor och geuess what M var för stort..vet kan ju vart stor i storleken,,men provade i fler affärer och hm va 38 40 lagom på jackorna om det inte vore för det precis ovanför röven...hatar dte partiet..
happ nu har alicia diarre igen eftyer att vari fri från det i x antal veckor...då hon hade haft det i tre veckor..ska ringa bvc i morrn och se om vi får nån hjälp....
Blir inget dagis för alexandra i morrn då alicia har hosta....
nån som har bra tips på att får bort en del av arslet och det ovanför??
va ni är duktiga =)
Nova: ja jag skrattar med..de är så roliga =) fast det är ju bra pepptaking =)
hehe smart tjejer =)
ne ikväll orkar jag bara inte..har så int överallt...
men ni är duktiga tjejer =) ni ger en annan m,otivation =)
ALdrig ett program!!!
Hehe jag skojar bara =) Låter som en super ideee theresa och blondinen::
Sen bara för att jag är trådstartaren så är jag ju inte BOSS haha
Men det är ju bra om ni skriver programmets övningar utförligt så man förstår =) visserligen tror jag att jag kommer förstå då jag har varit en riktig sporttjej en gång i tiden....=) Fast det syns ju inte nu =(
Idag känns som en bra dag i alla fall=) Ska snart äta frukot bars =) men det sv¨åra är att jag måste smyga för min älsta dotter alexandra som bara älskar de hon tycker att det är godis...så smyga får man göra =)