Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

Ni behöver inte känna er dumma om ni vill fråva va fanjag menar i vissa övningar... jag har själv fått klura på vad jag menar, eftersom det ju inte är jag som "uppfunnit" övningarna så har jag ju skrivit som de jag snott dem av Så jag har fått stå framför datorn och klurat Ett tips om ni inte begtiper är ju att testa lite alternativ och ta det som känns bäst och som verkar ge mest.

BTW har träningsvärk erfter igår... SKÖNT!

• Theresa1

Vag vill bara säga att jag tycker alla i denhär tråden är så himla gulliga Jag är jätteglad att jag har er som är så bra peppare och så duktiga kämpar. När man ser att alla andra också tappar fokus och misslyckas vissa dagar men reser sig då är det mycket lättare att själv tanka att det bara var en dålig dag istället för att göra som jag, se en dags knas som en katastrof och skite i hela grejjen eftersom jag iaf inte klarar av något osv osv osv... *och där slog jag världsrekord i lång mening *

• Theresa1

Man ska ju egentligen bara gå mer 1/2 - 1 kg i veckan som fortast im viktminskningen ska bli långvarig...

• Theresa1

I denhär tråden är det lagom med skäll för att man ska skärpa sig och precis så mycket skäll att man vågar vara ärlig. Det är så jäkla dryg stämning i många andra liknande trådar... Där är alla så bra på allt och ingen har nåååååååågonsin fuskat, då känner iaf jag mig som ett ännu större fån för att jag tog EN kaka till kaffet och tycker det är bra för att jag jämför med de 5 kakorna plus 3 bullarna jag kanske brukar ta. Ni fattar va?

• Theresa1

våra liv: vill du veta vad vv säger om digestive vs pepparkakor? Isf skriver jag det.

• Theresa1

Våraliv: okej

1 digestive = 1,5 så 7 st = 10 points
    1 pepparkaka = 0,5...

Hade du valt peppisarna hade det varit bättre, då hade du kunnat äta 20 st för samma points

• Theresa1

Välkommen nyfikna flickan!!! Hoppas du ska trivas hos oss, jag tror att alla som varit här ett litet tag har märkt resultat... Vissa MASSOR!!! Kikade in hos dig och din lilla tjej.

• Theresa1

tl_ fattar att du är fast där... jag satt huuuuuuur länge som helst nu och bara bläddrade runt. Hoppas du förlorar

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)