Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

sen undrar jag om annabe
    sarah
    angel och josean ska vara med?? annars tänkte jag ta bort deras vikter...

• ThereseLaurin

blondinen: japp men bra med en som kan slänga ut en promenad när de behövs =)

• ThereseLaurin

madelen välkommen=)

fredaghar är våran vikt och mätdag...det är helt frivilkligt så man gört precis som man själv vill=)

sen så håller blondinen och theresa påå att fixa ett träningsprogram.. stor inriktning på magen då vi flesta är mest missnöjda med den.. programmet blir troligen klart ikväll=)

marsmamma: har skrivit in dina mått nu=)

• ThereseLaurin

emmamaria: va bra skriver in nu =)

• ThereseLaurin

hej och välkommen hanna..

vi väger oss en gång i veckan dvs fredagar. Detta är helt frivilligt och till var och en.. Sen har blondinen och theresa ett träningsprogram de håller på att knåpa ihop som troligen blir klart ivkväll...

Hoppas att du ska trivas =)

• ThereseLaurin

hallioj tejjer =) bar dag ser jag =)

Blondinen:

midja: 98 nu 93
    rumpa115 nu 113
    överarm 32 nu 33.5
    underarm27 nu 26
    lår 61 nu 58
    knä 39 nu 38
    mage 104 nu 103

Så bra jobbat tjejjen =)

• ThereseLaurin

blondinen: det ska du vra =) ska gå nu mion syster är här =)

• ThereseLaurin

aha va du är duktig blondinen..önskar jag vore det med..har hamnat i en svacka =( men ska ta nya tag på söndag hade jag tänkt..har märkt att mycket beror på att jag inte har badat på länge låter tokigt men det är sant..då jag inte badar utan duchar istället går det inge bra---så nu ska jag bada ofta igen =)

• ThereseLaurin

emmamaria, tror att du menar min teori om badet..det är för när jag badar tar jag det lungt och rensar hjärnan tänker vidare framåt då peppar jag mig självliksom=) nu på slutet har jag varken haft tid att tänke eller bada..julen tar ju alla tid liksom...

• ThereseLaurin

helt ot men ni som ser idol vem tycker ni???

Själv tycker jag helt klart AGNES

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)