Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

IB: Du kommer att ha klarat din gräns innan veckan är slut *LOVAR DET!*

• Theresa1

Gomorron

FH: Välkommen! Jag plågar mig med nutrilett hela denna vecka och så ska jag se om jag paller en ren kur hela nästa också. Du undrade väl hur vi gjorde? Annars så räknar jag points men efter en menstruell hormonell svacka ville jag kickstarta... Jag måsta vara jobbig och påminna dig om MOTIVATIONSBOKEN! Står om den på träningssidan

Malin: Jag med... jag var en riktig wienerbröd junkie förut men INTE nu... Det finns vissa saker jag bara inte äter och just det fikabrödet står på den listan.

Är det förresten någon som använder boken? Jag har skrivit värsta kontraktet med mig själv ock klisrat in en bild på min "pepp ring"

• Theresa1

Marsmamma: ohhhhh fräshing, nyklippt o stylad!!! Vilken bra belöning, ta ansiktsbeh. nästa då, eller en massage eller ngt... Varför inte ett gym kort när du passerat en viss gräns. Jag älskar gymträning, man blit fit på kort tid då. Hard as a rock
    Bröllop!!!!! ÅHHHH, Marcus o jag skulle gifta oss i höst, men vi ska ha ett barn först sa vi så vi skjuter lite på det...
    Lyckos dig som nästan är klar... Jag kollade upp klappstatusen igår:
    *10 st till Max
    *1 till Markus pappa
    *1 till min pappa

De andra måste jag nog fixa snart... Men när jag räknade Max klappar blev jag lite svettig, vad ska han med allt det där till? Han är ju ändå mest intresserad av papprena o snörena... Näe, men mycket är faktiskt kläder och det behöver han.

• Theresa1

Är jag dum som inte byter bort frukosten mot nutrilett och har mini mjölk istället för vatten? Jag tror inte att jag skulle fixa detta annars, nu tycker jag att det känns ok. iaf...

• Theresa1

Bra... Till frukost äter jag 1 chipspåse 1 liter cocacola 2 kexchoklad och ibland lite lösgodis

• Theresa1

Fan va jag är barnslig... Jag dricker en eller två koppar kaffe och äter 2 (oftast) fullkornsmackor med typ alfaalfa groddare eller något annat magert pålägg

• Theresa1

wellah: Kollade på dina bilder... om du går ner 40 kg så försvinner du juh Så tjock är du väl inte eller? Fast du får ju självklart vara med här o tappa vikt ändå!

• Theresa1

TL: Jag som är van vid min "vanliga mens" ingen alls eller typ en litenliten skvätt tycker att jag förblöder nu när jag har normal... Kan den bli rikligare av att man fått barn?

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)