Inlägg från: morriis |Visa alla inlägg
  • morriis

vikt...peppningstråd =)

Blondinen: Ja det har man gjort många gånger. Sen har man vaknat med värsta kaoset.
    Min son hade tagit min mobil telefon och ringt upp min syster och ring till några andra nummer. Så jag fick en massa samtal om att jag hade ringt, fattade först ingenting, men sen gick det upp ett ljus för mig.

Ja, jag vet, det lär hoppa ordentligt :p Skulle aldrig få för mig att ställa mig ute på gårdsplanen här tex. Men vi har en grusrunda en liten bit bort ifrån området så dit ska jag och hoppa sen :p

• morriis

Nova68: Lycka till idag med promenader och allt!

• morriis

Sarah81: Iih. Ungefär samma här som för dig med baket. Ska på 45-årsfest ikväll.
    En massa god mat och sådant. Hoppas dom har mycket sallad

• morriis

Har varit ute en runda nu.
    Hoppade hopprep och sprang samtidigt.
    Gick bättre idag :)
    Sen blir det ytterligare motion under dagen och under kvällen.
    Har tvättid idag också så det bli att springa ffram och tillbaka upp och ner (har tvättstugan på andra sidan gårdsplanen)

• morriis

Nu är tvätten klar. Puh. Har precis kommit ut ur duschen. Ska gå igen om en halvtimme :-S Börjar bli kyligt ute nu igen. Usch. Men det blir motion av det hela så man får väl vackert trippa. Haha tur att det går fort när det är kallt :p

Jisses vad alla är duktiga här

• morriis

Puh. Riktigt kallt är det ute nu Har varit ute och gått nu i lite över en timme. Riktigt skönt. Men är nu helt genomfrusen.

Vad duktiga ni är är

• morriis

Idiotblondinen: Ja det var en härlig runda. Men låren och rumpan var helt iskalla efteråt

Therese: Vilken dag Blev ju träning det också

• morriis

ThereseL: kommer ihåg hur det var att elda hela tiden usch.
    Men nu när vi bor i lägenhet så är det varmt hela tiden. folk som inte är vana vid att vara här går efter ca en halvtimme :p Men nu var det faktiskt skönt att komma in från kylan till värmen sambon jobbar över idag så jag sitter här själv. Freddan äter bullar. Gjorde en liten sats till honom och freddan igår. men måste erkänna att jag tog en själv :p Älskar bullar

Massa motion blev det. Först till och från buss i skolan, trappor och en massor. sen 1 km till jobbintervjun och 1 km tebax te bussen. och nu från dagis. så jag är stolt

• morriis

tror spåren av bullen försvann där :p

• morriis

Här var alla igång tidigt ja Vaknade precis. Ska ta och käka lite ägg och sen vid kvart i tolv blir det skilda världar och hem till gården
    Sen blir det ut en långrunda

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)