Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Josean: Bra tips! :D

Sarah81: Härligt! :D

Theresa1: Nej ingen får tappa gnistan! Jag vet att jag inte kommer göra det iallafall, o behöver nån hjälp så kom in hit så ska vi nog sparka vett i er!

Haha... Det är lite roligt... Jag blir så väldigt stolt över varje sak ni säger att ni gjort. När ni motionerat och struntat i onyttigheter osv! Jättestolt!

• idiotblondinen

Thussen: Vad är det för smak du har?

• idiotblondinen

Jag har bara smakat choklad, den är så grymt god så den rekomenderar jag nästa gång.

Ang. vägningen så har jag ingen våg hemma, men hos mina föräldrar där jag är nån gång i veckan, men jag kan väl gå på det resultat jag såg senast jag var där.
    ThereseLaurin: Kan vi inte dra igång en lista över vad vi ligger på för vikt nu?

• idiotblondinen

2005-11-16

ThereseLaurin:79 kg
    Thussen: 78,4 kg
    idiotblondinen: 88 kg

• idiotblondinen

Förresten, ska vi ha våra mål med kanske?

2005-11-16

Thussen: 78,4 kg
    idiotblondinen: 88 kg - Målvikt: 65 kg

• idiotblondinen

2005-11-16

Thussen: 78,4 kg - målvikt 65
    idiotblondinen: 88 kg - Målvikt: 65 kg
    Nova68: 87,5 kg

Nova: Jag har inte heller nån våg hemma för då ställer jag också mig på den hela tiden! O vad bra att motivationen tog dö på sötsuget, så är det för mig också!

• idiotblondinen

Marsmamma! Jag har ett tips till dig... Eller tja. Tips och tips. Men jag säger som Dr Phil, man kan inte BRYTA en dålig vana, man ERSÄTTER den med nåt BRA! Tex träning, målning, diskussioner på internet (funkar bra för mig ), musik om du pysslar med det, vad som helst som är BRA! Engagera dig i nåt annat än dina döttrar när dom är borta, finns det några möjligheter till det? Nåt nytt o spännande som upptar din tid kanske?

Jag har varit beroende av både det ena och det andra och har förstått att jag bara bytt ut beroenden mot varandra... Alla har varit mer eller mindre destruktiva. Nu är mitt nya "beroende" att göra allt jag kan för att få ett bra liv! *svammel*

Nu har jag varit ute och promenerat IGEN!

• idiotblondinen

Jag gillar Dr Phil. Har inte läst boken dock, men har funderat på att göra det faktiskt.

• idiotblondinen

ThereseLaurin: Låter bra!

Jag älskar Dr Phil... För ett tag sedan vill jag minnas att jag t.o.m drömde om honom 3 nätter i rad.

• idiotblondinen

Marsmamma: Ja, öppna boken!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)