Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Theresa: fina bilder men på ett kort läste jag lite väl fort haha läste mofar och gudfar..jag tänkte men va fan det stämmer ju inte

Jahapp tjejer ikväll får man gå i mörkret blåäää va hemskt men kommer nog gå bra =)
    Idag ska jag försöka städa lite och få upp lite mera julgrejer skäms för jag har inte satt uåå nederdelen åpå gardinen i köket. dt beror på att jag inte hittar själva ja va det nu heter sånna däöär böjliga gardinlinor..vette fan vart jag lagt dom..suck och stön blir så less på att vara den enda i detta hus som håller ordning och reda..men lyckas ju inte heller med det

• ThereseLaurin

Katarina:: jag själv skulle satt han på dagis då jag tycker att det är viktigt för barnen att ha mera än en lekkompis och även träffa vuxna..sen har de många stimulerande lejkar också...men jag tyker även att din granne kan ju få vara barnvakt då du behöver det tex nån kväll då du ska simma och så=)

förstår att det känns jätte jobbigt..sen är det helt naturligt att bli svartsjuk och inte vilja lämna bort sitt barn till någon annan..

Sen om du har han på dagis har du ju stor chans att lära känna andra föräldrar och få en bra kontaktkrets=)

men detta är bara vad jag skulle ha gjort...men lycka till i alla fall=)

• ThereseLaurin

ne tjejer nu väntar min nutrilett

• ThereseLaurin

jävla pisd ocks¨å nu försvann all min text oerkar inte skriva igen =)

• ThereseLaurin

Theresa:

jo det gick bra jag vann ju den auktionen men den andra steg så mycket i pris så vart bra tillslut i alla fall=) men nu ska jag se om jag får svar av snubben som säljer det annat kommer jag att ringa han=) haha kanske jag som blir blåst haha

• ThereseLaurin

Det har hänt lite saker på lunastorm om ni vet va det är?? det är en tjej som bott här föurt men som nu har flyttat.. alltså hon skriver sååå taskiga saker i sin dagbok om oss som bor här uppe och nu har det hela urartat i db fajter..jag är dock inte med men läser alla parters dagbok...hon har tex skrivit att hon tycker att man ska vänta tills man är gammal att skaffa barn men hon har ju ett barn själv som är fyra eller fem och hon är 25 men inga syskon än på ett tag fölrstår inte de som förstör typ suína liv att skaffa barn när dom är ung..känner att hon menar mig... sen skruiver hon jag vill inte ha hängbröst... haha men det har hon ju sjuk människa

• ThereseLaurin

jag heter thereselaurin =) Jag vill inte nämna hennes namn här men kan göra det på lunar =) vart bo du ??

• ThereseLaurin

ja det är för sorgligt måste jag säga..sen att man vart kompis me henne gör det hela ännu mera sorgligt men men...nu ska vi inte deppa=)

Haha mindre än fyra veckor kvar till vi drar till thailand =)

Nån som är frivillig att ta över viktuppgifterna medans jag är borta?? eller om ni ska maila mig ???

• ThereseLaurin

japp man måste skaffa kponto på tradera men det är helt gratis.... Kostar bara om du ska sälja saker =)

• ThereseLaurin

dessa tuttar bara försvinner hela tiden nu är det bara alexandra som har en tutte ska försöka hitta en till alicia men hittar ju inte =(

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)