Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

malin:: he he nu ska jag vara lite taskig... har hört att många aldrig skulle sätta sna barn på vårat dagis...

jaja var bara tvungen att säga det

• ThereseLaurin

zmootie: jag tyckte jag kände igen namnet snoka på du =) akta bara så jag nte blockar dig haha

• ThereseLaurin

ska föröska baka bular ikväll seom jag orkar och hinner.. är det bara jag som inte har någon tid över?? kan ju bero på att datan tar min tid

• ThereseLaurin

blondinen: jag är beroende.. nästan i alla fall men det har gjort att micke och jag inte ses lika mycket på kvällarna för nån av oss sitter här..han kan tycka att det är jobbigt så jag ska bättra mig för hans skull... och barnens så klart =) fast de lider ju inget på kvällarna då dom sover =)

• ThereseLaurin

malin:: jo jag vet att de snackas mycket om ditten och datten..men jag säger så klart va jag tycker till dem... det är väl föräldrar på dagiset sok har snackat..vi tog upp det förra föräldramötet ena saken alltså..eller ja båda... men en del är ju sokm de är..och skit snack går det alltid i sånna här hålor haha...

appropå ingenting den personen på lunar har blockat mig nu=) hehe ...stackare hon kan inte ha det lätt...alltså blir såå irreterad bara har irretations dag idag alltså,.,.ne nu ska vi pyssla lite och så...men kikar in på kvällskvisten =)

• ThereseLaurin

malin: ja mina barn sover från ca 7 till åtta...lägger sig så klart menar jag =) och jag måste även väcka alexandra på morgonen för att komma till dagis..jag vet inte varför jag har det så bra men har det i alal fall Japp jag skickade han på statoil mitt i nätterna det är sant =)

ja lunar är bra kul =) haha men det finns ju lite olikt folk som tur är =)

Micke frågade nyss om vi skulle äta chips som jag ville men sa nej =) hehe--ska inte falla dit ner igen =)

• ThereseLaurin

Malin: de sover oftast till halv nio på morgonen alltså=) hur mycket sover han på dagarna då?? kanske för mycket??

• ThereseLaurin

förresten nån som har nå bra tips på vilken färg jag ska färga håret?? jag ska ju utomlands snart så vill inte ha nån som blir ful i solen =) sen är jag less på min färg nu =)

• ThereseLaurin

hehe jag känner mig stark med =) men dock har jag inte vart ute och gått =( och nu vågar jag inte är för mörkrädd...hua.... men kanske tar cykeln en runda....

• ThereseLaurin

haha jag tror vi är inne och skriver i omgånhar allihopa

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)