Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

Tjoooooo Tjejer...

Grattis på er alla som lyckats så bra!

Ni som fuskat Ut o rör er massa extra idag...

Marsmamma: Jag tycker att du ska känna att du var värd att gå på julbord! Du har ju faktiskt varit superduktig på o viktminska. Bara det inte blir fler, förutom julafton då förstås. Några engånsförelteelser tycker jag är ok. Vi är ju inte på ngt viktträningsläger, ellerhur. Man måste ju må bra och trivas också!

IB: Du vet att jag vet hur det kan vara... Fast utan familjerätt och vällingbrist. Jag har en låååååång och ångestladdad historia om pengar (plus svek) som inte är så kul, men det ordnade sig, men man måste vara ett riktigt drygo för att få alla jävla slipsnissar att lyssna och FATTA! Så stå på dig, jag hjälper dig gärna om jag kan. Jag hade en skatteskuld som jag inte skulle ha men som jag fick borttagen... Den gubben som hjälpte mig skulle jag kunna resa staty över! Plus min pappa då förstås som hjälpte till!!!

Nu ska jag mäta mig

• Theresa1

ok, hehe we go:

knä 38
    lår: 63,5
    midja 81
    navel ca 89
    bröst 94
    arm 29

Vägde mig på BVC igår: 71.5 så jag antar att det är min riktiga vikt, har ju bara vägt mig på mammas o pappas trasiga våg... Känns bra att veta den riktiga... ska dit med Max efter jul igen för det är lite krångel så då kan jag väga mig igen så är det samma våg Då ska den visa 68. Tror ni på det? Jag ska jobba STENHÅRT på det, då är det bara
    3 kg kvar tills jag väger som vid inskrivningen på MVC...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)