Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

IB: Marcus är till och med vikarie... Det är ju riktigt skrattretande... 4 år på högskolan och inte ens ett fast "skitjobb". Alltså Brevb. är inte ett skitjobb det var ju inte så jag menade... men alltså det är ju ett skitjobb om man har studieskulder och värsta utbildningen.

Ni får inte tro att jag själv tycker att jag är askass... det tycker jag inte egentligen men när man sitter och ska fylla i vad man kan så känns "verklighetschocken" rätt jobbig.

Körkort: nej
    Högskolestud: nej
    Gynasiestud: nej...
    Högstadie: Ja piss betyg
    Psykisksjukdom: Ja behandlad för ätstörning 2 ggr Depression 2 ggr Medicinerad 2 ggr
    Något annat:... öhhhh...

Vill ni anställa mig?

• Theresa1

Fast alltså jag är gryyyyym på at6 jobba med människor... men det fattar ju inte de som ska anställa mig efter att ha läst att jag är precis puckad som inte gått iskolan

• Theresa1

Jag har funderat på att bli sån som både du och jag mött på vår väg mot svenssonlivet, bara för att visa att man faktiskt kan hjälpa människor utan att först pissa lite på dem
    (gud så bitter jag låter) Tänk dig om du fått möta ngn som faktiskt visste vad du gick igenom när du mådde dåligt... vilken skillnad det skulle ha gjort!

• Theresa1

ib: ha inte ångest... det är ju en del av dig som du måste stå för (säger jag som INTE står för min hostora för fem öre ) Jag tycker att du ska göra ngt av den så småning om...
    Förstår att du känner dig dum som outat dig, men det behövs inte tycker iaf jag.

• Theresa1

Hehe, vi kanske borde starta ett behandlingshem eller ngt... Vi sitter ju onekligen på en del kunskap om det "riktiga" livet. Jag och en kompis pratade förut om att bli teraputer... Fast hon knarkar igen så henne tänker jag inte göra ngt med...

VL: Okej, jag ska inte tycka synd om dig... Får jag bli sur då? För att det finns sånna pissapor som bara tar sig friheter... Utnytja en 6 åring, det tycker jag borde straffas så jävla mycket hårdare än vad sveriges meslagar säger.

Jag tycker att det visarsig ganska tydligt att vi alla har tunga ryggsäckar att bära och förmodligen hade vi knarkat allihopa om det inte var så att maten fanns. Missbruk som missbruk... Vi har ju hål av olika anledningar att fylla...

• Theresa1

vl: Jag har jobbat ideellt på en kvinno/tjejjour så jag har träffat många i din sits... Inte kul. Det är rätt vanligt att mammorna tar karlarnas pati...

• Theresa1

Vl: Nu med ditt "erkännande" så var det väldigt många bitar som föll på plats för mig... Det var starkt av dig att berätta *credd*

• Theresa1

Jag vill bara poängtera att jag faktiskt läst upp mina betyg på komvux och fått MVG i de flesta ämnen... Så jag är inte heeeeeelt lost. Jag ska fan bli teraput... Mm det ska jag.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)