vikt...peppningstråd =)
haha dog tråden nu?? jag vill ju praaata
haha dog tråden nu?? jag vill ju praaata
Vra liv: fick ett iinspelat simpsons från tv när jag fyllde år en gång jag såg inte ett avsnitt så jag tycker att det baar är skkit =)
ne tjejer idag kommer jag att vara borta hela dagen..komnmer skana er men ses ikväll=) om jag inte får prata me mig själv igen
som igår
Våra liv: smaken är som baken
Emmamaria: jag ska på middag men innan ska jag ta och rengöra bilbarnstolen hoppgungan och babysittern..för de har nämligen köpt det =) så skönt att bli av med sakerna =) sen behövs ju alltid extra pengar med =) '
Jag drömde så otoligt sjukt idag..var som nån tävling där man skulle sjunga låtar inför publik, jag skulle sjunga sommartider med gyllene tider =) dom regerar ju=) men det stora kruxet var ju att jag inte kan ta en ton så visste att jag skulle loooa..men när jag satt och tränade så dök det uppp en gammal klasskompis som man vart halvt kär i sen dök ett gammalt ex upp och försökte tåvla..men en annan bara knuffade undan han och tillkallade vakterna=) nu till det roligaste av allt =) så var det en del tväling som man skulle ha marsvin och hoppa hinderbana med..jag fick ett marsvsvin som var drottningen.... alla andra tävlande hade ju träffat och tränat me sina marsvin, men jag kunde inte ens sela mitt ena selen pajade då hon var för tjock ... sen var det två koppel den skulle ha en runt nosen och ena runt magen..helt mysko..sen klöstes den helt kopiöst..ja dt var en del av min dröm
jag drömmer ganska detaljrikt när jag väl gör det =) de syndaste var att jag aldrig fick uppträda med min gyllenetider låt, men kanske kommer i nästa dröm hahha
Emmamaria: japp jag ska till thailand 5 januari=) så då slipper ni mig i hela tio dagar =)
emmamaria: ja min kar tar in ved haha han tar in mycket så att det ska räcka ett tag och att grannen ska kunna elda då vi är på utlandet =) bra med snälla grannar=)
Ja bakis slipper man vara =) var bjuden på två fetsrei helgen men vill inte lämna bortt barnen mer anu innan vi ska åka känns som tio dagar räcker nog....
halloj bruadr kikar in som snabbast bara =) ... micke ska nog iväg på fest ändå...jaja jag får vara själv då kan ju vara skönt de med =) har fått in sex hundra för mina saker nu =) välbehövligt med =)
hakloj!1
hamnade på fest igår..sitter här halv full nu ska ta och sova lite så man år bättre... men men sånt man får ta tyvärrr. så det kjommer nog vara en nykter therese i thailand känns det som...
TheresA:: japp jag är bara otroligt gnällig ibland även fats jag har världen underbaraste kille=)
Thussen: jag är inne varje dag =) men msn har strulat för många.,jag bru,kkar se offline ut men även kunna prata me andra samma tvärtrom har pratat me folk som är offline..ne nu må¨ste jag verkligen sova
hej
Malin: ja precis är ju även skönt att klaga för då man bättre sedan =) det med bilar och meka me dem är vanligt här med...aj ha ont i handleden idag rammlade i skogen då jag pulsade där i snön...
men nu är det städning som gäller =) ska kanske sätta upp grannen idag =) vet att det är tidigt men vill njuta =)
förresten malkin: ser att du fått napp på nytriletten kul=)