Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

haloj... gud va denna dag har vart lång..undra om man komma kunna sova inatt skulle knappast tro det =( jaja men i morrn är man ju på topp igen =)

• ThereseLaurin

Halloj!!

Nja vart ju en del =) men tycker att de vart så där lagom inte så att man blir skita full liksom..men var lite på gränsen... de värsta är attt jag har ätit hela dagen då man är hungrig hela tiden ..men men ska ta och sova nu...i morrn ska jag vara mitt rätta ja igen=)

Theresea: sov från elva till halv ett ungefär

Malin: min lillasyster var här så gick rätt bra =) tog me alexandra tiol grannen=)

• ThereseLaurin

Halloj!!!

Va kul att vi blir fler och att tråden är i full gång dygnet runt =)

Välkommen ni nya =)

Som blondinen har skrivit tidigare så kommer jag att lägga upp vikterna nästa fredag=) för då är det ganska precis en månad sedan vi startade =)

Theresa: nu hänger jag på med nutrilett=) jag bärjar snart idag =) har inte hunnit käka frulle ännnu=)

Idag blir det ingen åpromenad för mig får cykla inne då det blåser som tusan och är snorhalt..man kan ju knappt ta sig frammåt..fy va trist alltså...jag hade planerat en lång skön promenad jaja....förresten var jag ute och gick en prommis på natten i lördags hahah fast i skogen =)

• ThereseLaurin

Nova:: Yes det är ju skita bra med kort tes som man såg ut förrut=) jag ha5 tex ett kort då jag var smal sen föut och det har gett mig pepping varje dag i stort sett.. men kollar inte på det för ofta utan bara kommer attt tänka på det =) och man är ju ett steg närmare i allla fall=)

Nu ska jag skriva som alla som har gått ner i vikt göt =)
    kan jag kan du =) det är ju så de som lyckats säger och jag har aldrig trott på det, men nu vet jag ju bättre ...jhag har verkligen varit överlat och så... är ju fortfarande lat =) men inte likka som förut och ingening är omöjligt =)

• ThereseLaurin

Mrasmamma:: ja det är ju fördelen faktiskt haha fast den enda =) jag trodde nästam att jag hade brytithandleden igår hade så jävla ont..och i sk0ogen gick jag bara för att en person vägrade att åka i bilen..så ville ju inte att hon skulle gå ensam haha...

men just nu känns de som om det blir nyktert thailand=) men det lär ju hinna ändra sig

• ThereseLaurin

Blondinen: känner igen mig i det du säger =) så känner jag med =) men man är ju absolut inte ful nu heller =)

När jag vägde som mest kände jag mig inte så tjock som jag verkligen var så det vart en chock då bilderna komhem och kikade jag höll på att svimma heltärligt.. men kollar jag på dem nu så tycker jag att jag ändå var söt på mitt vis men på tok för stor... och kommer aldrig att bli så sto igen hoppas jag =)

• ThereseLaurin

Nova: ja visst är det hemskt när man ser sanningen, men det är ändå bra på ettt sätt för då tar man verkligen tag i saken och det är ju suveränt bra=)

• ThereseLaurin

ja precis det kommer vi ju att klara allihopas =) vissa snabbare än andra men som sagt alla är olika och måste få göra på sina sätt=()

• ThereseLaurin

Theresa: minimjölken gör ingen stor skillnad och vad äter du för frukost??

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)