vikt...peppningstråd =)
Theresa: tyckerr att de låter bra=)
marsmamma: jo jag ställer alltid upp för både vänner och fiender=)
Theresa: tyckerr att de låter bra=)
marsmamma: jo jag ställer alltid upp för både vänner och fiender=)
Malion: OM jag fick hur mycket so helst har ganska mycket nu med..men som du säger tycker jag också att det är charmigt=)
malin: aha lycka till=)
nova: jo det är så för mig med=?) men märker skillnad då brallorna är så stora nu=) att de trillar ner=)
ib: min mage är också slapp men var ännu slappare förut =) och man kan ju inte tro det men den drar ihop sig lite i alla fall=) opps capslock...
och jag märker skillnad varje vecka nu=)
Men tänk på att inte prata om att ni är feta enligt er själva till barnen och så..har tyvärr sett en mamam som gjort så hela barnens uppväxt och det mår inte barnen av och fer uppfattning av hur de ska vara och se ut...
så ibland käkar jag middag för min älsta dotter säger nu kollar tomten vi äter om vi får julklappar.. så då måste man ju sätta sig och göra de annars kommer hon ju på att de inte är så eftersom mamma inte ätit men fått julklappar...
ib: ne prec is=) de är de svåraste att tännka på dem hela tiden. men för mig är barnen viktigare än att gå ner i vikt så ibland så offrar man sig=) men oftast går det ju bra=) sen när jag sett hur de var för de barnen så är jag extra noga tt ge dem rätt inställning=)
marsmamma
: lycka till=)
npva: va bra att du inte ska göra de mer=) det är viktigt att inse att man gjort fel=) lätt hänt att göra så..
hehe nu pratar jag med en gammalbrevkompis på msn..hon skrev du måste ha gått ner i vikt minns inte att du såg så smal ut =) dte var skönt att höra =)