Inlägg från: Våra Liv |Visa alla inlägg
  • Våra Liv

vikt...peppningstråd =)

theresa1 skiva ner lite ingefärsrot i 1 liter vatten, 2 thepåsar (valfritt the) och 1 halv citron asså pressa ut saften. koka det och låt det sedan svalna 10 min, häll upp det i en bägare sila det då så du inte dricker upp allt shit som blir i hehe, sen nr det är fingervarmt ta en tesked honung i din mugg med drycken, honung är typ spom jäst för varmt vatten gör att det "dör" dom ämnena som är viktiga som hjälper mot förkylningar försvinner då
    tycker det hjälper själv =)

• Våra Liv

theresa1 hur lätt som helst hehe jo eller hur det är så nu för jag inte äter bra är mer svllen i magen. det försvinner ju kanske lätt men sen är det mage under med som inte syns för den hänger asså bara skinn... as uggly... men det ska bort, allt! ändå väger jag 95 kilo hehe vill juned till 60 iaf, alla säger att jag försvinner då, tror ju inte det själv iaf...

• Våra Liv

hur ser era frukostar ut?

min: havregrynsgröt med mosad banan i, psylliumfrön 1 tsk och en macka grovt bröd osötat
    det står mnan sig länge på o så slipper man mycket sug under dagen

• Våra Liv

haana om du kan när du är ute o går så avänd stavar! du bränner dubbelt så mycklet kalorier! plus du tränar armarna samtidigt man känenr sig som en nörd iof men det är kul

• Våra Liv

tgheresa1 tack suger åt mig av komplimangen hihi har mycket bernmuskler är bonde från början hehe så ahr en del armmuskler

• Våra Liv

TL man såg ganska bra på bara dom små bilderna att det var stor skillnad!

haana vet hru det är, men om du ahr nån som kan ta barna nån gång så testa stavarna för förra sommaren tränade jag ned mig 16 kilo på 3 månader, bara genom att gå ut o gå 1 timma varje dag på morgonen. då gick jag med barnvagn, så träffade jag sambon jag bor med nu, vi började göra så att han tog vagnen o jag giock utan då med stavar o jag kan säga att du tränar helt andra muskelgrupper utan vagnen du går på ett helt annat sätt, det tar mer på rumpa o lår man riktigt känner hur det bränner där! skitbra! kan säga att man såg resultat snabbare då o som du söäger man g¨r snabbare utan vagnen!

• Våra Liv

Theresa1 aha sant då vill jag ned till 60 då asså 80 kilo haha o sls vill hjälpa mina medsystrar när jag äntligen hittat lite folk som mår som en själv med vikten

• Våra Liv

där stämde ju utseendet bättre än förra, iaf med vikten jag vart inte en fotboll längre

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)