vikt...peppningstråd =)
NUUUUUUU
Kolla här www.iform.se/
NUUUUUUU
Kolla här www.iform.se/
www.iform.se/Crosslink.jsp&a=1100
Näe guuud nej...
www.iform.se/polopoly.jsp&a=4611
Massa roliga tester
VL Jag tror att du har rätt tänk... Det IB o jag menade var att det är aldeles för många som tänker äh va f*n och frossar helatiden mellan jul o nyår... Vi menar att man kan äta på julafton o nyårsafton... Om man rör på sig o försöker äta bra i mellandagarna är inte skadan så stor om man njuter på aftnarna. Så verkar det ju som du också tänker även om det hoppat in en o en annan kaka... jag har råkat äta massa onyttigt jag med... inte massa kanske... men för mycket för att jag ska vara nöjd
Ja jag tror det...
har arg kille som hänger i mig... kommer tilllbaka senare
Simmning
www.iform.se/Crosslink.jsp&a=1267
www.iform.se/Crosslink.jsp&a=1395
Hela kroppen
www.iform.se/Crosslink.jsp&a=1434
Platt mage på 15 veckor
www.iform.se/polopoly.jsp&a=8132
Okej... Vilka är med???
Jag tänker tävla
(fightingfejs)
15 veckorsprogrammet: www.iform.se/polopoly.jsp&a=8132 och bikiniprogrammet: www.iform.se/polopoly.jsp&a=8425 plus valfri viktminskningsmetod 15 veckor. Två tävlingskategorier störst viktminskning och störst cm minskning. Tävlingen börjar 1/1 -06 och slutar 10/4 -06
Priset är äran o berömmelsen... o framför allt en skitsnygg kropp o en sund livsstil.
Sista anmälningsdag är 31/12...
Nu dj****r tjejer!!! Nu är det skärpning... Även om ni skiter i om ni är smala eller inte så är det faktiskt hälsofarligt att vara tjock. Mina 72 är farliga till min längd... Det finns inga godkännda ursäkter förutom eget dödsfall
Nu är jag hård o elak
Men nu rycker vi upp oss!!!