Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Theresa: du har rätt att vara stolt =) få se hur det gått för mig på fredag då..

• ThereseLaurin

ja jag tror inte att det komer se så bra ut heller efteråt..men det kan ju inte se sämre ut i alla fall =)

• ThereseLaurin

emmamaria: jag brukar försöka att handla en gång i veckan.. men bröd och mjölk blir oftare...sen kan de gå två veckor innan jag handlar riktig mat så att säga... beror ju påhur mycket man har handlat..sen går det ganska lite mat då inte jag äter heller..

• ThereseLaurin

haha men theresa inte ska du känna så..alla är vi olika formade och så... sen så har man alltid komplex för olika saker . sen kan man vara tjock och nöjd också ala är vi olika som sagt =)

• ThereseLaurin

fan va jag känner mig lat idag=( skulle gentligen ha städat klart men fan jag orkar bara inte...eller jag känner TTA JAG inte hinner innan jag ska hämta alexandra på dagis klockan två. sen så kommer de vara omöjligt med två barn =( ucha har en depardag idag känner jag...

• ThereseLaurin

hehe jag visar inte upp min mage...är aldeles för feg för det=)

• ThereseLaurin

Theresa:: haha ne men för det första skulle jag tycka att de är jobbigt att lägga upp det för jag träffar ju malin1976 då och då... hehe sen så vill jag inte ens ta kort på min fula mage =)

• ThereseLaurin

emmamaria: min tös va också lite svår idag att få att sova men nú har hon somnat i bilen..även alexandra vilkety inte är så bra...men men hon får sovmorgon i morrn då =)

• ThereseLaurin

okej nu har jag världens dummaste fråga: hur mycket har ni gjort klart inför julen??dvs hur mycket har ni pysslat upp?? jag har tatt upp gardiner gran porslin så har bara dukar och lite små plock kvar tänkte göra det idag..ucha nu är jag så less på allt va heter dona och greja..men men nån måste ju göra det SUCK

Våra liv: stackare fy va jobbigt..kan inte säga att jag vet hur det är för det gör jag verkligen INTE skulle nog inte klara av det om jag skulle vara helt ärlig... tycker att det är nog jobbigt ändå..men du är stark och det är super bra =) Kram på dig

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)